تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 32897

اتخاذ تصمیم برای پیشرفت و ارتقاء سطح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان

اتخاذ تصمیم برای پیشرفت و ارتقاء سطح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان

در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران فلاورجان ضمن تصمیم‌گیری برای رفع مسائل حوزه شهری این شهرستان، مشکلات اجرایی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش نیای اسرار؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه محمد کیانی معاون املاک و حقوقی

Print Friendly, PDF & Email

در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران فلاورجان ضمن تصمیم‌گیری برای رفع مسائل حوزه شهری این شهرستان، مشکلات اجرایی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش نیای اسرار؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه محمد کیانی معاون املاک و حقوقی این اداره‌کل و روسای ذیربط، به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در طی این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت همراهی شهرداری درجهت خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات مطلوبتر، تعامل مناسب با شهرداری‌هاست لذا خواستار تسریع در رفع مشکلات شهری فلاورجان شد.

وی ضمن بررسی وضعیت اجرایی پل آبنیل و مشکلات اعتباری آن، راهکارهای مناسب جهت تامین اعتبار این پروژه را ارائه داد.

قاری‌قرآن اجرای طرح کمربندی جنوب غرب و آزادسازی‌های آن را مورد پیگیری و دستور داد بنا بر اعتبارات استانی و ملی در دو فاز اقدامات لازم بعمل آید.

وی با اشاره به ثبت نام هشت هزار و ۶۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فلاورجان و کمبود زمین مورد نیاز، خواستار تامین اراضی این طرح از طریق زمین‌های مازاد سایر دستگاه‌های دولتی و توافق با اشخاص شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بر ضرورت سرعت بخشی در تهیه طرح‌های تفصیلی تاکید کرد و گفت: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند لذا ضرورت دارد طرح تفصیلی شهر فلاورجان در ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف شود.

گفتنی است در این نشست مباحثی پیرامون پل عابر پیاده محله جعفرآباد، سایت مسکن قهدریجان، اسناد مالکیت محله یزدآباد و … مطرح و ضمن بررسی مشکلات تصمیماتی در جهت رفع مسائل ارائه شد.

بازگشت

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.