تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 11533

اتفاقاتی که شناگر اصفهانی تیم ملی را نا‌امید کرد

اتفاقاتی که شناگر اصفهانی تیم ملی را نا‌امید کرد

اتفاقاتی که شناگر اصفهانی تیم ملی را نا‌امید کرد به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:شناگر اصفهانی سابق تیم ملی صحبت‌هایی در خصوص دلایل عدم اعزام به المپیک ریو و بازی‌های آسیایی جاکارتا انجام داده است. جمال چاوشی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از

Print Friendly, PDF & Email

اتفاقاتی که شناگر اصفهانی تیم ملی را نا‌امید کرد

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:شناگر اصفهانی سابق تیم ملی صحبت‌هایی در خصوص دلایل عدم اعزام به المپیک ریو و بازی‌های آسیایی جاکارتا انجام داده است.

جمال چاوشی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از المپیک ریو شرایط بسیار تغییر کرد و اتفاقات بازی‌های آسیایی نیز بیشتر از قبل من را تیم ملی شنا دور کرد.

شناگر اصفهانی سابق تیم ملی با بیان این‌که هر کشوری که نتوانسته باشد سهمیه کسب کند، می‌تواند یک شناگر معرفی کند، گفت: اما این موضوع دچار پارتی بازی می‌شود، این اتفاقات رخ داد و من به المپیک که آرزوی هر ورزشکاری است، نرفتم.

بعد از المپیک به سختی به شنا برگشتم

وی در ادامه با اشاره به این‌که بعد از این اتفاق روحیه‌ام را برای ادامه کار پیدا کرد، عنوان داشت: آسیب‌دیدگی‌های مکرر و مریضی در اثر فشار‌های زیاد که روی ورزشکار ملی‌پوش در اردوی تیم ملی هست، سبب شد از آمادگی کامل دور شوم؛ وقتی شهرستانی باشی، برای بالا رفتن دچار مشکلاتی می‌شوی.

چاوشی‌فر که با این وجود تمرینات را انجام می‌داده است، تصریح کرد: قبل از بازی‌های آسیایی و در حالی که در تمرینات زیر نظر کادر فنی تیم ملی داشتم برای مسابقات آماده می‌شدم، یک‌باره اعلام شد که ۴ روز دیگر انتخابی برگزار می‌شود.

شناگر اصفهانی سابق تیم ملی ادامه داد: در این شرایط بود که یک شناگر مشهدی بهتر از من کار کرد اما نظر کادر فنی روی حضور من در بازی‌های آسیایی بود؛ از سوی مسؤولان استان خراسان لابی‌هایی صورت گرفت و به همین دلیل شناگر مشهدی به بازی‌های آسیایی اعزام شد.

فعلا مربی‌گری می‌کنم

وی همچنین افزود: بعد از این اتفاق بود که دیدم نمی‌شود زندگی‌ام را برای این رشته بگذارم و ارزشش را ندارد و به همین دلیل کم کم خارج شدم؛ البته هنوز هفته‌ای ۳ جلسه تمرین در آب دارم و مربی‌گری می‌کنم.

چاوشی‌فر با اشاره به عملکرد خوب دیگر شناگر اصفهانی خاطر‌نشان کرد: علی‌رضا یاوری شناگر خوبی است، رکورد‌های خوبی دارد و همین چند روز پیش در مسابقات ورودی جهانی رکورد ۲۰۰ متر ملی را جابجا کرد.

شناگر اصفهانی سابق تیم ملی در پایان گفت: با این شرایطی که دارد و اگر بتواند بهتر کار کند، این امکان را دارد که بتواند سهمیه المپیک توکیو را کسب کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.