تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
کد خبر : 29005

اتوبوسی که معده مسافران آن پر از هروئین بود

اتوبوسی که معده مسافران آن پر از هروئین بود

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین که ۱۴ مسافر یک اتوبوس این مواد را بلعیده و در معده خود انباری کرده بودند خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ”غلامحسین صفری” بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با خبر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین که ۱۴ مسافر یک اتوبوس این مواد را بلعیده و در معده خود انباری کرده بودند خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ”غلامحسین صفری” بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با خبر شدند که محموله ای هروئین توسط یک اتوبوس مسافربری در حال انتقال از استان های شرقی به اصفهان می باشدکه جهت شناسایی و دستگیری بلافاصله وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۴ نفر از مسافران اتوبوس را در این رابطه دستگیر و مقدار ۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین را که به طرز ماهرانه ای با شگرد بلع و انباری در معده خود جاساز کرده بودند کشف کردند.
سرهنگ صفری اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده متهمین دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی با هر نوع شیوه و شگردی که دارند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.