تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 28406

اتکاء به شهریه دانشجویی راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی نیست

اتکاء به شهریه دانشجویی راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی نیست

نجفی در شورای دانشگاه آزاد اصفهان: اتکاء به شهریه دانشجویی راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی نیست رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در یکصد و هشتاد و نهمین شورای دانشگاه آزاد این استان، عدم اتکاء به درآمدهای شهریه ای و تلاش در جهت رشد و توسعه درآمدهای غیرشهریه ای را خواستار شد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

نجفی در شورای دانشگاه آزاد اصفهان:

اتکاء به شهریه دانشجویی راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی نیست

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در یکصد و هشتاد و نهمین شورای دانشگاه آزاد این استان، عدم اتکاء به درآمدهای شهریه ای و تلاش در جهت رشد و توسعه درآمدهای غیرشهریه ای را خواستار شد.

به گزارش دنیای اسرار، پیام نجفی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: انتظار از مجموعه دانشگاه آزاد استان اصفهان این است که با ایجاد حرکتی نو در تمام واحدها و مراکز، با تمام قوا و در یک حرکت انقلابی پیشگام شده و در ترسیم خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر پی ریزی دانشگاه اجتماعی و مساله محور بکوشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این سند، آنچه برای مدیران، مسئولان اجرایی و روسای واحدهای دانشگاهی پیش بینی شده، این است که در ایجاد دانشگاه مورد نظر رهبر انقلاب که دانشگاه کارآمد و پایدار، دانشگاه سرآمد و پاسخگو و دانشگاه پرورشگر قوه عاقله است، همت گماشته و در توسعه فضای انقلابی با تکیه بر محورهای راهبردی سند بیش از پیش تلاش کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اتکاء به شهریه نباید راهبرد دانشگاه باشد، افزود: باید تلاش در جهت عدم وابستگی به شهریه دانشجو را مدنظر قرار داده و با قدرت تمام در راستای تحول آفرینی و تقویت درآمدهای غیر شهریه ای مثل طرح های دانش بنیان، احیاء سرمایه های راکد و اموال مازاد، فعال نمودن تعاونی مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی و … حرکت کنیم.

در پایان این نشست، روسای واحدهای کاشان، فریدن، تیران و بادرود به نمایندگی از سوی سایر روسا، مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاهی استان رابیان کرده و در خصوص مواردی مثل شیوه آموزشی در ترم آتی، اخذ شهریه های معوقه، همکاری های دانش بنیان با دانشگاه های آزاد سایر استان ها و راه اندازی کلاس های هوشمند، بحث و تبادل نظر شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.