اجرای اولین گیمیفیکیشن شرکت مخابرات ایران – منطقه اصفهان در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸
اجرای اولین گیمیفیکیشن شرکت مخابرات ایران – منطقه اصفهان در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸ همزمان با برگزاری نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸ ، اولین گیمیفیکیشن مبتنی بر کمپین فروش سرویس adsl 2020 توسط معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان در غرفه مخابرات اجرا شد. دنیای اسراربه نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، امیرحسین زیگلری رئیس اداره
اجرای اولین گیمیفیکیشن شرکت مخابرات ایران – منطقه اصفهان در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸
همزمان با برگزاری نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۸ ، اولین گیمیفیکیشن مبتنی بر کمپین فروش سرویس adsl 2020 توسط معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان در غرفه مخابرات اجرا شد.
دنیای اسراربه نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، امیرحسین زیگلری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در این باره گفت : گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی سازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه میشود از جمله زیر مجموعههای دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سالهای اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
زیگلری افزود:سادهترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که به صورت پیشفرض برای بازی طراحی نشدهاند.
وی با اشاره به اهداف این امر اظهار
کرد : گیمیفیکیشن سرگرمکننده است اما باید چیزی فراتر از خواندن چند لغت
روی صفحه نمایش یا تماشای یک ویدئو باشد و این فرآیند باید مهارتهای مشتری
را افزایش دهد و با نوعی جایزه مانند تخفیف یا پیشنهاد ویژه همراه باشد.
رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان
مخابرات منطقه اصفهان افزود: البته لزومی ندارد که این بازی حتما روی وب
سایت طراحی شود و اپلیکیشن و صفحات مجازی برند نیز محل خوبی برای طراحی
گیمیفیکیشن هستند.
برچسب ها :زیگلری ، مخابرات منطقه اصفهان ، نمایشگاه اتوکام
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0