تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 4650

اجرای بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در ۵ شهر کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در ۵ شهر کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری دنیای اسرار: اجرای بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در ۵ شهر کهگیلویه و بویراحمد معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: طی سال جاری بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح پنج شهر استان اجرا شده است. به گزارش دنیای اسرار به نقل از

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: طی سال جاری بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح پنج شهر استان اجرا شده است.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از فارس، مسعود مرادیان صبح امروز در بازید از پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهر دهدشت اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۴۴ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح پنج شهر استان اجرا شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان توسعه شبکه فاضلاب نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: از این میزان ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب فرعی و ۴ کیلومتر نیز شبکه فاضلاب اصلی بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از مجموع ۴۴ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده بیش از ۲۵ کیلومتر در دوگنبدان، ۱۱ کیلومتر در یاسوج، ۵ کیلومتر در دهدشت و ۳ کیلومتر نیز در شهرهای سی سخت و چرام اجرا شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.