تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر : 32836

اجرای سرود سلام فرمانده۲ با هنرنمایی دانش آموزان دبستان دخترانه مهاد در مصلی نماز جمعه خمینی شهر

اجرای سرود سلام فرمانده۲ با هنرنمایی دانش آموزان دبستان دخترانه مهاد در مصلی نماز جمعه خمینی شهر

  همزمان با ماه مبارک رمضان دانش آموزان دبستان دخترانه مهاد با اجرای سرود سلام فرمانده ۲ فضای معنوی مصلی نماز جمعه خمینی شهر را معطر به نام آقا امام زمان(عج) کردند. به گزارش  دنیای اسرار:نفیسه نوروزی مدیر دبستان دخترانه مهاد با اشاره به معنویت ماه مبارک رمضان و اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس افزود:

Print Friendly, PDF & Email

 

همزمان با ماه مبارک رمضان دانش آموزان دبستان دخترانه مهاد با اجرای سرود سلام فرمانده ۲ فضای معنوی مصلی نماز جمعه خمینی شهر را معطر به نام آقا امام زمان(عج) کردند.

به گزارش  دنیای اسرار:نفیسه نوروزی مدیر دبستان دخترانه مهاد با اشاره به معنویت ماه مبارک رمضان و اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تثبیت امنیت در کشور می شود و نظام آموزش و پرورش با تربیت دانش آموزان انقلابی و متعهد مهمترین رکن تاثیر گذار در قشر نوجوانان است.

وی با اشاره به کسب رتبه های مختلف در مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی توسط دانش آموزان دبستان دخترانه مهاد اظهار کرد، این دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با رویکردی متفاوت و تشکیل اتاق فکر، مجری طرح نظامنامه آموزشی و تربیتی می باشد که می توان اجرای کم نظیر سرود سلام فرمانده ۲ و شرکت در راهپیمایی روز قدس را از نتایج این نظامنامه دانست.

گفتنی است دبستان دخترانه مهاد واقع در شهرستان خمینی‌شهر، بلوار امیر کبیر می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.