تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
کد خبر : 32222

اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند برای شهروندان اصفهانی

اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند برای شهروندان اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛ اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند برای شهروندان اصفهانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح ویژه عیدانه در حال تکمیل است تا خدمت جدید و متفاوتی را به شهروندان اصفهانی‌ ارائه کنیم. به گزارش دنیای اسرار، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان یک

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛
اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند برای شهروندان اصفهانی
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح ویژه عیدانه در حال تکمیل است تا خدمت جدید و متفاوتی را به شهروندان اصفهانی‌ ارائه کنیم.

به گزارش دنیای اسرار، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان یک مجموعه خدماتی زیر مجموعه شهرداری اصفهان، در تمام طول سال در تب‌وتاب و تلاش برای خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف، سازمان مدیریت پسماند برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، افزود: این سازمان طبق روال گذشته برای تحول در ایستگاه‌های دریافت پسماند خشک، نظافت این ایستگاه‌ها را در دستور کار قرار داده است و هدایای متناسب با شب عید را به شهروندان تقدیم می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرحله سوم و پایانی جشنواره «بازیار» اسفند سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان استقبال بسیار خوبی از این جشنواره به عمل آوردند و در مراحل اول و دوم به قید قرعه هدایایی به آن‌ها تقدیم شد.

این مقام مسئول با اشاره به نوسازی و رنگ‌آمیزی ناوگان جمع‌آوری پسماند به‌مناسبت نوروز تأکید کرد: ایجاد فرهنگ تفکیک پسماند در مبدا و تحویل به مبادی مجاز باید بیش از پیش نهادینه شود که اقداماتی در راستای تحقق این موضوع در نظر گرفته شده است.

ساکتی با بیان اینکه یک طرح ویژه عیدانه برای شهروندان در حال تکمیل است، گفت: با تکمیل این طرح خدمت جدید و متفاوتی را به اصفهانی‌ها ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سامانه اصپاک تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد، اظهار کرد: پوسته‌های میوه پس از خشک شدن قابلیت تبدیل به کود را دارد که شهرداری به‌زودی سامانه اصپاک را برای دریافت این پوسته‌ها در قالب خشکاله راه‌اندازی خواهد کرد، همچنین طرح بیمه آتش‌سوزی منازل و یک مجموعه یک‌ماهه بیمه‌ای برای عید نوروز نیز در نظر داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اضافه کرد: شهروندان برای حمل اقلام حجیم باید با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس حاصل کنند، برای این موضوع برنامه‌ریزی‌هایی به‌منظور بازسازی و بازاستفاده این اقلام توسط خیریه‌ها انجام شده است.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.