تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۵۵
کد خبر : 31631

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در”خور و بیابانک”

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در”خور و بیابانک”

فرمانده انتظامی شهرستان”خور و بیابانک”ازدستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر،درراستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”فرهاد جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان”خور و بیابانک”ازدستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر،درراستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”فرهاد جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم و افزایش سطح امنیت و رضایتمندی شهروندان در شهرستان خور و بیابانک به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳کیلو و ۹۰۷ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه این متهمان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایت شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت و مردم نیز می توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.