تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 3304

اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ پلیس اصفهان با دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان ومحکومان فراری

اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ پلیس اصفهان با دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان ومحکومان فراری

پایگاه خبری دنیای اسرار   اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ پلیس اصفهان با دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان ومحکومان فراری گروه استان‌ها_اصفهان_فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ خبر داد.   سردار “مهدی معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ پلیس اصفهان با دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان ومحکومان فراری

گروه استان‌ها_اصفهان_فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد ۷ خبر داد.

 

سردار “مهدی معصوم بیگی” فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس امنیت مردم ، عملیات مرصاد ۷ در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و ظرف ۶ ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: درنتیجه اجرای این عملیات ضربتی ، منسجم و هماهنگ تعداد ۴۱ نفر از محکومان غایب و فراری و ۹۲ نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در این عملیات همچنین اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منازل که باقدرت نمایی و اعمال خشونت اقدام به سرقت می‌کردند نیز دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان ، کشف ۱۱ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاورد های این عملیات عنوان کرد و افزود: در مجموع ۷ میلیارد ریال اموال مسروقه به دست آمده که پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: همچنین برای متصدیان ۱۰ انبار ضایعاتی که اموال مسروقه را خریداری و به فروش می‌رساندند اخطاریه پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از تداوم این گونه برنامه ها برای مقابله با مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه خبر داد و گفت : استان اصفهان جولانگاه سارقان ، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه نیست و ماموران پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کنند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.