تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 15020

اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار

اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار

اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است تا با مشارکت این سازمان احداث شود. محمدمجیری اظهار کرد: با توجه

Print Friendly, PDF & Email

اجرای فاز نخست پروژه نیروگاه خورشیدی میدان میوه و تره بار

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است تا با مشارکت این سازمان احداث شود.

محمدمجیری اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در میدان مرکزی میوه و تره بار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی وجود دارد، در صدد احداث یک نیروگاه ۵۰۰ کیلوواتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با مشارکت بخش خصوصی برآمدیم.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نیروگاه خورشیدی با ظرفیت حدود ۵۰۰ کیلووات بر روی سقف تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره‌بار ایجاد می‌شود.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه میدان مرکزی میوه و تره‌بار ظرفیت شش مگاواتی تولید برق را دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان وجود دارد، می‌توان نیروگاه خورشیدی را بر روی بام سایر تالارهای این میدان نیز احداث کرد.
وی ادامه داد: پروژه احداث فاز نخست نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان در مرحله اعلام فراخوان از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان است تا پس از انتخاب مشارکت‌کننده بخش خصوصی و با همکاری این سازمان، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.