تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 17618

اجرای ۲۳۷ کیلومتر شبکه فاضلاب دراستان اصفهان

اجرای ۲۳۷ کیلومتر شبکه فاضلاب دراستان اصفهان

در سال جاری صورت می گیرد: اجرای ۲۳۷ کیلومتر شبکهفاضلاب دراستان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در استان اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقررگردید در سال جاری بیش از ۲۳۷ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در

Print Friendly, PDF & Email

در سال جاری صورت می گیرد:

اجرای ۲۳۷ کیلومتر شبکهفاضلاب دراستان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در استان اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقررگردید در سال جاری بیش از ۲۳۷ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرها و روستاهای استان، با اعتباری بالغ برهزار و ۱۸۴ میلیارد ریال اجرا شود.

دکتر امیر حسین حکمتیان با بیان اینکه درسال جاری در ۳۲ شهر استان، بیش از ۱۸۷ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا می شود اظهار داشت: هم اکنون استان اصفهان بعد از تهران بیشترین اجرای طول شبکه فاضلاب را در کشور دارد اما به رغم تنگناهای مالی که با آن مواجه هستیم طرح های توسعه شبکه فاضلاب همچنان در دستور کار قرار دارد .  

 وی برخوداری روستائیان از خدمات شبکه فاضلاب را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: هنوز به طور کامل زیرساخت های اجرای شبکهفاضلاب در روستاهای اصفهان فراهم نشده، با این حال اجرای  بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در ۴ روستا درشهرستان فلاورجان عملیاتی شده است، این در حالیست که برای اجرای شبکه فاضلاب ۱۴روستا در این شهرستان، به میزان یکصد کیلومتر برنامه ریزی شده است.

دکتر حکمتیان اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب در سطح استان را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: قدمت شبکه فاضلاب در استان به بیش از پنج دهه می رسد، براین اساس اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب، بسیار حائز اهمیت است چرا که فرسودگی شبکه فاضلاب احتمال وقوع حوادث در بخش فاضلاب را دوچندان می کند.

عضو هیأت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان افزود: در سال ۹۹ علاوه بر توسعه شبکه های فاضلاب ، باوجود محدودیت منابع مالی، اصلاح و بازسازی ۲۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب در ۱۳ شهر  با اعتباری بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی در پایان عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر در بخش فاضلاب، احداث ۸ باب ایستگاه پمپاژ در  6 شهر  نجف آباد، مبارکه، لنجان، فلاورجان، برخوار، منطقه ی یک و پنج اصفهان، با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال در حال اجراست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.