تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵
کد خبر : 26300

اجرای ۸۰ عنوان برنامه تابستانه در محلات منطقه ۱۲ شهرداری

اجرای ۸۰ عنوان برنامه تابستانه در محلات منطقه ۱۲ شهرداری

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲شهرداری اصفهان از آغاز ویژه برنامه های تابستانه در محلات ۱۰ گانه این منطقه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:اکرم قپانچی اظهار داشت: بیش از ۸۰ عنوان برنامه ویژه تابستان برنامه ریزی شده که همزمان با ولادت امام رضا(ع) در قالب جشن “هر محله یک رواق” آغاز شده و در

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲شهرداری اصفهان از آغاز ویژه برنامه های تابستانه در محلات ۱۰ گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:اکرم قپانچی اظهار داشت: بیش از ۸۰ عنوان برنامه ویژه تابستان برنامه ریزی شده که همزمان با ولادت امام رضا(ع) در قالب جشن “هر محله یک رواق” آغاز شده و در تمامی محلات منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: این برنامه ها در قالب برگزاری جشنواره، مسابقه، نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و همچنین ویژه برنامه های منطقه ای، محلی و شهری شکل اجرایی به خود خواهند گرفت.

وی با اشاره به مخاطب حداکثری این برنامه ها ادامه داد: راهبردهایی همچون افزایش شور و نشاط اجتماعی شهروندان، تقویت هویت تاریخی، فرهنگ سازی برای افزایش کیفیت و پایداری ازدواج و توجه به امر تحکیم خانواده، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، افزایش فعالیت های ورزشی، افزایش سواد اطلاعاتی و رسانه ای، هم افزایی نهادهای مدنی و خیریه ها و در نهایت افزایش تعلق اقشار حاشیه نشین به جامعه شهری در اجرای این برنامه ها در نظر گرفته شده است.

قپانچی خاطرنشان کرد: براساس این راهبردها  و متناسب با پتانسیل و ظرفیت های موجود در هر محله و نیازهای اهالی آن محله، برنامه های فرهنگی و اجتماعی به اجرا در می آیند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.