تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
کد خبر : 33710

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

  به گزارش دنیای اسرار:دکتر سید محمد موسوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این برنامه به نمایندگی از مدیران روابط عمومی بخش دولتی استان اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم سازمان‌ها و ادارات می‌تواند منشأ بسیاری از اتفاقات مهم باشد. وی ادامه داد: روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر سید محمد موسوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این برنامه به نمایندگی از مدیران روابط عمومی بخش دولتی استان اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم سازمان‌ها و ادارات می‌تواند منشأ بسیاری از اتفاقات مهم باشد.
وی ادامه داد: روابط عمومی وظایف متعدد و مهمی بر عهده دارد و در صورتی که یک روابط عمومی نتواند به وظایف خود عمل کند، مشکلاتی برای سایر بخش‌ها نیز ایجاد می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه افراد توانمند و تحصیل‌کرده در بسیاری از ادارات و سازمان‌ها در بخش روابط عمومی مشغول فعالیت هستند که جای خرسندی دارد و نیاز است از ظرفیت آن‌ها بیش از پیش بهره گرفته شود.
وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حوزه روابط عمومی عنوان کرد: فعالان بخش روابط عمومی با تمامی مشکلات با قدرت و جدیت در حال فعالیت هستند اما امید است مسئولان در راستای رفع مشکلات این بخش تلاش داشته باشند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.