تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 2230

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در البرز/وقوع رانش کوه و ریزش سنگ

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در البرز/وقوع رانش کوه و ریزش سنگ

پایگاه خبری دنیای اسرار-کرج: هواشناسی پیش‌بینی کرد؛ احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در البرز/وقوع رانش کوه و ریزش سنگ دنیای اسرار به نقل ازمهر:اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت موج ناپایدار جوی در استان، بارش باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی در کرج را پیش‌بینی کرد. منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-کرج:

هواشناسی پیش‌بینی کرد؛

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در البرز/وقوع رانش کوه و ریزش سنگ

دنیای اسرار به نقل ازمهر:اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت موج ناپایدار جوی در استان، بارش باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی در کرج را پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت جوی استان طی امروز و روزهای اخیر، اظهار کرد: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی حکایت از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با پرفشار سطح زمین  از امروز تا فردا عصر در منطقه البرز مرکزی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز به پی آمد فعالیت موج ناپایدار در استان اشاره کرد و گفت:  بارش‌های رگباری در ارتفاعات به‌صورت باران و برف، رعدوبرق و وزش باد به‌ویژه در مناطق شمالی و جاده‌های کوهستانی ازجمله پی آمده‌ای موج ناپایدار جوی است.

وی تأکید کرد: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رانش کوه و ریزش سنگ در دامنه‌های پرشیب کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.