تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 27777

احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه دو شهرداری اصفهان

احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه دو شهرداری اصفهان

مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه دو شهرداری اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از احداث و بهره‌برداری دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت های ۲۰ و ۱۰ کیلو وات در شهرداری منطقه ۲ اصفهان خبر داد. حسینی افزود: نیروگاه ۱۰ کیلوواتی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:
احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه دو شهرداری اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از احداث و بهره‌برداری دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت های ۲۰ و ۱۰ کیلو وات در شهرداری منطقه ۲ اصفهان خبر داد.
حسینی افزود: نیروگاه ۱۰ کیلوواتی در ساختمان خدمات شهری منطقه ۲ و در راستای افزایش بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر احداث گردیده است که انرژی تولیدی این نیروگاه، جهت تامین برق بخشی از نیاز های این ساختمان و همچنین برای موضوع مهم پدافند غیرعامل و تامین برق اضطراری ساختمان در مواقع بحرانی استفاده می گردد.
وی ادامه داد: این نیروگاه با اعتبار دویست میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه۲ شهرداری اصفهان احداث شده و هم اکنون در حال بهره برداری می باشد.
مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین با توجه به لزوم حمایت از شهروندان علاقمند به نصب نیروگاه خورشیدی بر بام منازل خود، طی فرایندی مشارکتی و تسهیل‌گری توسط شهرداری منطقه ۲، یک نیروگاه ۲۰ کیلوواتی نیز به جهت ارتقای سطح استفاده از انرژی های تجدید پذیر شهر اصفهان، احداث گردیده است.
حسینی، از عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان برای افزایش سهم مصرف انرژی های تجدید پذیر در شهرداری اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در این حوزه تعریف شده و در سال جاری و همچنین سال آینده اجرا خواهد گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.