تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 28871

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

معاون شهردار خبر داد: احداث شهربازی در ساحل بندرعباس معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: با همکاری بخش خصوصی احداث شهربازی در ساحل بندرعباس آغاز و تجهیزات آن نیز به صورت کامل خریداری شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا، رحمت‌الله دهقانی امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات احداث شهربازی

Print Friendly, PDF & Email

معاون شهردار خبر داد:

احداث شهربازی در ساحل بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: با همکاری بخش خصوصی احداث شهربازی در ساحل بندرعباس آغاز و تجهیزات آن نیز به صورت کامل خریداری شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا، رحمت‌الله دهقانی امروز _دوشنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات احداث شهربازی ساحل بندرعباس در دو فاز پیش‌بینی شده است و بخشی از آن در پارک غدیر تا ایام تعطیلات نوروز راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شهربازی در ساحل بندرعباس، یکی از نیازهای شهروندان برای تفریح است و باعث رونق گردشگری می‌شود، افزود: توسعه در فضای ساحلی و تفریحی باعث اشتغال‌زایی جوانان، افزایش درآمدهای شهری و همچنین کیفیت زندگی بهتر برای شهروندان می‌شود که این مهم نیازمند، ظرفیت‌های مختلف و توسعه ظرفیت‌ها است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس تصریح کرد: ۹ بوستان ساحلی در این شهر وجود دارد که این بوستان‌ها و فضای سبز ساحلی حدود ۴۴ هکتار از سواحل شهر را به خود اختصاص داده است و توسعه آنها نقش مهمی در حوزه گردشگری دارد.

وی ادامه داد: در خصوص تفریحات دریایی، برنامه‌هایی برای سال آینده پیش‌بینی شده است، البته برای ساماندهی سواحل به همکاری بخش خصوصی با شهرداری نیازمندیم.

دهقانی با اشاره به المان‌های موجود در شهر، افزود: با مشارکت سازمان‌های فضای سبز، فرهنگی و ورزشی در کنار المان‌ها و مجسمه‌های سطح شهر، تابلوهایی تحت عنوان تابلوی راهنما نصب می‌شود که اطلاعاتی در خصوص المان و مجسمه بر روی آن جهت آشنایی شهروندان درج خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته آلاچیق‌ها به‌خاطر شرایط شیوع کرونا دچار مشکل شد؛ لذا برای استفاده مناسب شهروندان، بهسازی و مرمت آلاچیق‌ها در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس با اشاره به ورود خودرو در ساحل سورو، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بخشی از مردم این منطقه در ساحل سورو ارتزاق می‌کنند و برای خود اشتغال ایجاد کرده‌اند مخالف بسته شدن این ساحل هستند؛ با همکاری شورای تأمین شهرستان باید تدبیری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب سایتی در تل سیاه پیش‌بینی شده است، همچنین خودروهایی با آرم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در حال جمع‌آوری آنها از سواحل و تمام محلات است؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.

دهقانی گفت: در مجموعه مدیریت شهری به دنبال توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس و افزایش رضایت شهروندان هستیم و امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه‌های مربوطه، خدماتی بهینه ارائه کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.