تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 15741

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه به گزارش دنیای اسرار:با حضور ممیزان مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا در شرکت فولاد مبارکه و انجام ۶ نفر روز ممیزی از واحدهای مختــــــلف تولیـــدی شامل پشتیبانی فنی مشتریان، تروپروسس، دفتر فنی نورد گرم، کنتـــــرل کیفــــــی نــــــورد گــــــرم و آزمایشگاه محصول، گواهینامۀ گرید A تولید محصولات دریایی به

Print Friendly, PDF & Email

اختصاص بالاترین گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه

به گزارش دنیای اسرار:با حضور ممیزان مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا در شرکت فولاد مبارکه و انجام ۶ نفر روز ممیزی از واحدهای مختــــــلف تولیـــدی شامل پشتیبانی فنی مشتریان، تروپروسس، دفتر فنی نورد گرم، کنتـــــرل کیفــــــی نــــــورد گــــــرم و آزمایشگاه محصول، گواهینامۀ گرید A تولید محصولات دریایی به شرکــــــــت فـــــــولاد مبارکــــــــه اختصاص یافت.

مدیر متالورژی و کنترل کیفیت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با اشاره به این موضوع عنوان کرد: ورق‌های دریایی ازجمله محصولات نورد گرم هستند که بیشتر با عرض‌های بالای ۱۵۰۰ میلی‌متر و ضخامت‌های بالای ۵ میلی‌متر در ساخت کشتی‌ها کاربرد دارند.
سعید نقیه در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه تصریح کرد: داشتن گواهینامۀ تولید ورق‌های دریایی از الزامات بسیار مهم برای تولیدکنندگان این قبیل ورق‌هاست؛ ازاین‌رو تمامی کشتی‌هایی که برای تردد و فعالیت در آب‌های بین‌المللی ساخته می‌شوند، ازنظر جنس و کیفیت بدنه باید مطابق با استانداردهای لازم تولید شوند.
وی خاطرنشان کرد: مؤسسۀ رده‌بنـدی آسیا یکی از مؤسسات مورد تأیید سازمان جهانی بنادر و دریانوردی است و به نیابت از آن سازمان، گواهینامه‌های قانونی جهت تردد ایمن شناورها و صنایع مرتبط به آن‌ها را صادر می‌کند.
مدیر متالورژی و کنترل کیفیت فولاد مبارکه با اشاره به این‌که گواهینامۀ مربوط به تولید ورق‌های دریایی در پنج گرید A,B,C,D,E صادر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به کیفیت بالای محصولات فولاد مبارکه در فرایند این ارزیابی، بالاترین گرید به محصولات فولاد این شرکت اختصاص یافت.
وی در خاتمه اظهار داشت: با دریافت این گواهینامه فولاد مبارکه مجوز فروش ورق‌های فولادی ویژۀ صنایع کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی را کسب کرد و ازاین‌پس می‌تواند سفارش مشتریان این قبیل محصولات را در برنامۀ تولید شرکت ثبت کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.