تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 30632

ارائه بیش از هزار و۶۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

ارائه بیش از هزار و۶۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

بیش از هزار و ۶۰۰ خدمت حقوقی در نیمه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است. به گزارش دنیای اسرار، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام رسیدگی به ۶۴۵ پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: در ۶ ماهه

Print Friendly, PDF & Email

بیش از هزار و ۶۰۰ خدمت حقوقی در نیمه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش دنیای اسرار، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام رسیدگی به ۶۴۵ پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از هزار و ۶۰۰ خدمت حقوقی شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعی، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادرسی و اعلام وکالت در پرونده های قضایی، به مددجویان ارائه شده است.

 

جواد کرانی با تاکید به همکاری کانون وکلا و مرکز وکلا با این نهاد، ادامه داد: علاوه بر معرفی ۵۱ نفر از مددجویان تحت پوشش به کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه برای تعیین وکیل معاضدتی، ۴۸ وکیل نیکوکار نیز در سطح استان، خدمات حقوقی رایگان به مددجویان ارائه داده اند.

 

وی با اشاره به معافیت ۹۰۰ پرونده مددجویی از پرداخت هزینه های دادرسی در محاکم قضایی، افزود: با توجه به تفاهم نامه کمیته امداد با کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، ۶۶۵ مورد دعاوی حقوقی مددجویان نیز از پرداخت هزینه خدمات این دفاتر معاف شدند.

 

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در کنار ارائه خدمات حقوقی، را آگاه سازی و آموزش مددجویان مطرح کرد و گفت: امسال ۴هزار و ۱۱۰ نفر از افراد تحت حمایت از خدمات آموزش درخصوص حقوق خانواده و تکالیف فردی، حقوق عادله در قراردادها، پیشگیری از دعاوی و اختلافات و… بهره مند شدند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.