تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 14881

ارائه تجمعی قبوض گاز

ارائه تجمعی قبوض گاز

در راستای دولت الکترونیک انجام شد؛ ارائهتجمعی قبوض گاز با ارائه تجمعی قبوض گاز، وصول مطالبات از سازمان ها با توجه به سهولت دریافت قبوض افزایش می یابد. به گزارش دنیای اسرار، در پی امکان سنجی اولیه و کارشناسی لازم سامانه قبوض تجمعی در شرکت گاز استان اصفهان طراحی شده و برای استفاده سازمان ها

Print Friendly, PDF & Email

در راستای دولت الکترونیک انجام شد؛

ارائهتجمعی قبوض گاز

با ارائه تجمعی قبوض گاز، وصول مطالبات از سازمان ها با توجه به سهولت دریافت قبوض افزایش می یابد.

به گزارش دنیای اسرار، در پی امکان سنجی اولیه و کارشناسی لازم سامانه قبوض تجمعی در شرکت گاز استان اصفهان طراحی شده و برای استفاده سازمان ها بر بستر اینترنت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به منظور استفاده بهینه از این سامانه لازم است تاابتدا اطلاعات تمامی مشترکین ارگانها، سازمان ها و ادارات متقاضی نظیر؛ نیروهای انتظامی، آموزش و پرورش، آب، برق و… در گروه ویژه مرتبط تعریف و ویرایش شود.

سیدمصطفی علوی، افزود: با استفاده از این سامانه این امکان وجود دارد که کارشناسان سازمان های مختلف با نام کاربری اختصاصی که در اختیار دارند، وارد این سامانه شده وبا توجه به نوع مشترکین خود اطلاعات آنها اعم از؛ سابقه قبوض و جزییات آن رامشاهده نمایند.

وی، گفت: مشاهده اطلاعات مشترکین و آخرین قبوض آنها، امکان نمایش نمودار مصرف گاز به صورت سالیانه برای گروه مشترکین و یا برای هر مشترک به صورت یکجا، امکان بارگذاری فایل اطلاعات قبوض در سامانه های بانکی جهت پرداخت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره گاز و دریافت این فایل و همچنین امکان جمع آوری و تجمیع قبوض برای شرکت گاز استان اصفهان از مهمترین مزیت های این سامانه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،با اشاره به ضرورت طراحی و استفاده از سامانه ای جهت دسترسی و دریافت قبوض با توجه به بحث مدیریت انرژی در سازمان ها وهمچنین افزایش وصول مطالبات، بیان داشت: قبوض تجمعی ارائه شده توسط شرکت گاز استان اصفهان شامل اطلاعات تمام قبوض صادر شده برای ارگان های مختلف به تفکیک گروه مشترکین می باشد.

علوی، با اشاره به مشکلاتی که در روش قبلی دریافت قبوض وجود داشت تصریح کرد:در روش قبلی هر سازمانی که تقاضای دریافت قبوض خود را داشت می بایست با مراجعه حضوری به امور مشترکین، واحد هماهنگی فروش و خدمات مشترکین یا واحد فناوری اطلاعات، در خواست خود را ارائه می نمود تا بتواند فایل اطلاعات قبوض گاز مصرفی خود را دریافت نماید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.