تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 14050

ارائه ۷۲ هزار خدمت به نیازمندان اصفهانی از محل زکات

ارائه ۷۲ هزار خدمت به نیازمندان اصفهانی از محل زکات

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد؛ ارائه ۷۲ هزار خدمت به نیازمندان اصفهانی از محل زکات ۷۲ هزار و ۵۲۴ خدمت از محل زکات مردم استان اصفهان در زمینه معیشت، مسکن، تحصیل، درمان و جهیزیه به نیازمندان اصفهانی ارائه شد. به گزارش دنیای اسرار، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بابیان

Print Friendly, PDF & Email

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

ارائه ۷۲ هزار خدمت به نیازمندان اصفهانی از محل زکات

۷۲ هزار و ۵۲۴ خدمت از محل زکات مردم استان اصفهان در زمینه معیشت، مسکن، تحصیل، درمان و جهیزیه به نیازمندان اصفهانی ارائه شد.

به گزارش دنیای اسرار، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۲۱ میلیارد تومان زکات و کفارات در سطح استان جمع‌آوری‌شده است، گفت: از این میزان یک میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان زکات واجب، پنج میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان زکات مستحبی، ۱۰ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان فطریه و سه میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان هم کفارات است.

وی با اعلام اینکه ۹۱ درصد از زکات جمع‌آوری‌شده در امور نیازمندانهزینه شده است، گفت: ۷۲ هزار و ۵۲۴ خدمت از این محل در زمینه معیشت، مسکن، تحصیل،درمان و جهیزیه به نیازمندان اصفهانی ارائه شد.

طاهری ادامه داد: ۹ درصد از زکات جمع‌آوری‌شده در شش‌ماهه نخست امسال نیز در احداث و مرمت ۲۸ پروژه عمرانی عام‌المنفعه مانند مسجد، حسینیه و کتابخانه هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان کمک به جمع‌آوری و توزیع زکات را یکی از عوامل مؤثر در محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: زکات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه به نیازمندان همان‌جا اختصاص پیدا می‌کند و در صورت نیاز در پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه نیز قابل هزینه کرد است.

وی در انتها گفت: ۱۷۰۱ نفر از خیران، طلاب و مبلغین دینی به‌صورت افتخاری در زمینه ترویج، فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری زکات با کمیته امداد اصفهان همکاری می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.