تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 31188

ازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است

ازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است   مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی برای هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های خدماتی و حاکمیتی بیان کرد: لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش همین تعاملات است.   به گزارش دنیای اسرار: اسماعیل قربانی در نشست مدیر مخابرات اصفهان با

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش تعاملات است

 

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی برای هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های خدماتی و حاکمیتی بیان کرد: لازمه توسعه ارتباطات روستایی افزایش همین تعاملات است.

 

به گزارش دنیای اسرار: اسماعیل قربانی در نشست مدیر مخابرات اصفهان با فرماندار شهرضا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات تعاملی برای هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های خدماتی و حاکمیتی، لازمه توسعه ارتباطات روستایی را افزایش همین تعاملات دانست و گفت: با توجه به رویکرد دولت جدید مبنی بر توسعه دولت الکترونیک از طریق گسترش زیرساخت‌های فیبر نوری، امیدواریم با همکاری بیش از پیش فرمانداری ها و مخابرات، در آینده بسیار نزدیک شاهد اتصال همه استان به شبکه فیبر نوری مخابرات باشیم.

 

وی بر اهتمام مخابرات منطقه اصفهان به برقراری ارتباط پایدار در جای جای استان تاکید کرد و افزود: بررسی آمارهای توسعه شبکه ثابت و سیار در سطح استان در طول سال های گذشته، نشان از حجم زیاد سرمایه گزاری مخابرات در زمینه توسعه خدمات ارتباطی در اقصی نقاط استان دارد که یکی از نقاط مهم همین شهرستان شهرضا است.

 

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه گفت: یکی از محورهای توسعه پایدار، ایجاد شهر هوشمند است و اقدامات خوبی برای تبدیل شهرضا به شهر هوشمند برنامه ریزی شده است.

 

سید امیر جعفری افزود: مهم ترین ضلع شهر هوشمند حوزه IT و فناوری ارتباطات و مخابرات است و ایجاد شهر هوشمند باعث تسهیل امور شهروندان، صرفه جویی در منابع، کاهش ترافیک و کمک به رفع مسایل زیست محیطی می شود.

 

وی گفت: ارتباطات امن با سرعت بالا و امنیت شبکه، نیاز یک شهر هوشمند است که مقدمه سازیهای لازم برای ایجاد آن در شهرضا انجام شده است.

 

فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به این که شهرضا یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه پایش تصویری است، بیان داشت: با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در شهرستان، نیاز به افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت همراه و حل مشکل آنتن دهی در راه های بین شهری و روستایی داریم.

 

گفتنی است، شیلا صفایی رئیس اداره مخابرات شهرستان شهرضا، در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی این شهرستان ارائه نمود

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.