تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 23682

از پروژه شهرک سلامت اصفهان چه خبر؟

از پروژه شهرک سلامت اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۰ شهرداریاصفهان گفت: شهرک سلامت به منظور ارتقای سطح سلامت شهر اصفهان و کاهش ترافیک مرکزشهر به دلیل وجود مطب‌های پزشکان احداث شده است. به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: شهرک سلامت یکی از ابر پروژه‌هایمشارکتی این منطقه است که به منظور ارتقای سطح سلامت شهر اصفهان و کاهش

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۰ شهرداریاصفهان گفت: شهرک سلامت به منظور ارتقای سطح سلامت شهر اصفهان و کاهش ترافیک مرکزشهر به دلیل وجود مطب‌های پزشکان احداث شده است.

به گزارش  دنیای اسرار:مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: شهرک سلامت یکی از ابر پروژه‌هایمشارکتی این منطقه است که به منظور ارتقای سطح سلامت شهر اصفهان و کاهش ترافیکمرکز شهر به دلیل وجود مطب‌های پزشکان احداث شده و در حال حاضر بخش‌هایی از آنبهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه شهرک سلامت به کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی، مراکز تجاری مرتبط با بهداشت و سلامت، هایپر سلامت (عرضه کننده محصولات غذایی سالم و طبیعی (ارگانیک) تعلق دارد، گفت: فاز دوم به مراکز پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، مرکز توانبخشی و مرکز جامع سرطان که بزرگترین مرکز پرتودرمانی خاورمیانه محسوب می‌شود اختصاص یافته و در این فاز سالن کنفرانس جهت اجرای برنامه‌های آموزشی منطبق با train & learn برای پزشکان و بیماران ایجاد شده است.

وی افزود: فاز سوم به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمارانی که جهت دریافت خدمات درمانی از نقاط مختلف دنیا به اصفهان سفر کرده‌اند به هتلی چهار ستاره اختصاص یافته که در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مهم در این مجموعه ایجاد دپارتمان گردشگری سلامت است که ضمن استفاده از نظرات مشاوران بین‌المللی و داخلی طرحی ویژه جهت ساماندهی این صنعت جهت تبدیل استان اصفهان به قطب گردشگری سلامت در دست اجرا دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.