تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 3603

اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد

اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد

پایگاه خبری دنیای اسرار a     اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد دبیر جایزه ویژه زاون گفت: به پیشنهاد شورای شهر اصفهان و تایید شورای عالی جشنواره قرار بر این شد در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان جایزه ای با عنوان جایزه ویژه زاون در نظر گرفته

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

a

 

 

اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد

دبیر جایزه ویژه زاون گفت: به پیشنهاد شورای شهر اصفهان و تایید شورای عالی جشنواره قرار بر این شد در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان جایزه ای با عنوان جایزه ویژه زاون در نظر گرفته شود.

فرزان معظم در  گفت و گو با  ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان اظهار کرد: به همین منظور یک شورای سیاست گذاری با حضور ۱۵ هنرمند و فعال عرصه فرهنگی در اصفهان تشکیل شد. از این اعضا یک هیئت پنج نفره متشکل از آقایان محمد علی نجفی، امرالله احمد جو، غلامرضا مهیمن، علی خدایی و فرزان معظم به عنوان هیأت داوری انتخاب شد.

وی ادامه داد: از ۱۱ فیلم شرکت کننده در بخش سینمای ایران فیلمی که معیارهای مورد نظر هیأت داوران را داشته باشد قابلیت دستیابی به این جایزه را دارد. این معیارها عناصر خلاقیت و نوآوری در کل ساختار، ذهن جوان و پویا که در کل فیلم نمود پیدا کرده باشد و همچنین توجه به ارزش‌های انسانی که یادآور زنده یاد زاون است، را شامل می شود و جایزه زاون به فیلمی که این معیارها را داشته باشد، تعلق خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.