تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
کد خبر : 5766

استاندار اصفهان تاکید کرد: حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان، زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان است

استاندار اصفهان تاکید کرد: حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان، زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان است

استاندار اصفهان تاکید کرد: حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان، زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان است دکتر عباس رضایی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان با ایشان، حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان تاکید کرد: حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان، زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان است
دکتر عباس رضایی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان با ایشان، حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان را زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان خواند.

دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان با ایشان اظهارداشت: مدیران و مسئولین باید از فرصت ایجاد شده برای خدمتگزاری به مردم حداکثر استفاده را داشته باشند چرا که فرصت خدمتگزاری محدود، مقطعی و گذرا است.
استاندار اصفهان با اشاره به هماهنگی و همدلی خوب بین اعضای شورای شهر و شهرداری اصفهان، اظهارداشت: باید این هماهنگی و همدلی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر حفظ شود.
دکتر رضایی، استاندار اصفهان؛ رئیس شورای شهر را آشنا به مسائل استان خواند و افزود: شهردار اصفهان نیز انگیزه، شور و عشق خدمت به مردم را دارد و مدیریت شهری نباید اجازه دهد که در انسجام موجود خدشه ای ایجاد شود.
وی بر حفظ و گسترش فضای همدلی و هماهنگی بین مدیریت شهری و مدیریت کلان استان نیز تاکید و خاطر نشان کرد: این امر زمینه ساز توسعه و پیشرفت روز افزون کلان شهر اصفهان خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید در شوراهای مختلفی که در استانداری برگزار می شود حضور فعال داشته باشند، افزود: باید در ارائه ی آمار و اطلاعات دقت وتدبیر لازم صورت گیرد.
استاندار اصفهان بحران آب را مسئله ی اصلی اصفهان خواند و افزود: متاسفانه در خصوص حل این مشکل به صورت جزیره ای کار می شود و در این راستا تدبیر لازم وهمکاری اعضای شورای شهر ضروری است.
عباس رضایی به تدوین منشور آب استان اشاره کرد و افزود: در این منشور همه مشکلات آب استان به صورت یکپارچه مطرح می گردد و یکی از مواردی که در این منشورمورد تاکید قرار می گیرد پروژه های تامین منابع آب استان و در اولویت قرار گرفتن آب شرب خواهد بود.
وی با بیان اینکه با تمام وجود پیگیر رفع مشکلات مردم و کشاورزان خواهم بود و این امر را رسالت کار خود می دانم، اظهارداشت: مردم از مدیران انتظار دارند و باید با افزایش هماهنگی و همدلی به رفع مشکلات کمک نماییم.
رضایی به تشکیل شورای آب در استان اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر نیز باید در این شورا حضور داشته باشند و از شهرداری هم درخواست داریم که در این خصوص کمک نماید.
عباس رضایی با تاکید بر اینکه شهرداری باید استفاده از تبصره ۱۹ را جدی بگیرد، اضافه کرد: باید تمام امکانات برای احیا و بازسازی بافت فرسوده شهری بکار گرفته شود.
استاندار اصفهان بر شفاف سازی در زمینه فعالیت های شهرداری تاکید کرد و افزود: فعالیت های عمرانی شهرداری ها ماندگار است و با توجه به انتظارات مردم باید شفاف سازی لازم صورت گیرد.
گفتنی است در این جلسه رئیس و سایر اعضای شورای شهر و شهردار ضمن تبریک و حمایت همه جانبه از انتصاب دکتر رضایی به سمت استاندار اصفهان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات شهر اصفهان را ارائه نمودند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.