تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 6162

استاندار اصفهان تاکید کرد: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد

استاندار اصفهان تاکید کرد: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد

استاندار اصفهان تاکید کرد: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد دکتر عباس رضایی اظهارداشت: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان تاکید کرد: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد

دکتر عباس رضایی اظهارداشت: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه داشته باشند.

دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان اظهارداشت: این شورا یکی از اصلی ترین و مهمترین جلسات بشمار می رود که همه ی مسئولین باید به آن توجه و احترام ویژه داشته باشند.
استانداراصفهان با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش خوب عمل نماید بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد، افزود: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه داشته باشیم.
عباس رضایی با بیان نقش و جایگاه مهم آموزش و پرورش، افزود: شخصاً در این جلسات حضور خواهم داشت و باید جلسات شورای آموزش و پرورش اجرایی باشد و با نگاه موضوعی به مسائل، برآیند مفیدی را در جلسات داشته باشیم.
رضایی در ادامه به تاسیس آموزشگاه شهید حججی توسط بنیاد برکت در شهرستان نجف آباد اشاره کرد و افزود: از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خواست شد با توجه به اینکه شهید حججی تنها متعلق به نجف آباد نیست و متعلق به کل استان و کشور است، ۲۶ آموزشگاه در همه ی شهرستان های استان با نام این شهید بزرگوار تاسیس شود که ایشان در این خصوص قول مساعد دادند و تحقق این امر نیاز به پیگیری لازم توسط آموزش و پرورش استان دارد.
استانداراصفهان با اشاره به دیدار اخیر مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی با ایشان، اظهارداشت: از قائم مقام آستان قدس رضوی قول تاسیس ۱۴ واحد آموزشی در استان گرفته شده است و باید پیگیری های لازم از سوی آموزش و پرورش استان جهت تحقق این درخواست صورت گیرد.
وی در این جلسه از مهندس نصر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و عضو شورای آموزش و پرورش استان خواست که مسائل آموزش و پرورش مرتبط با شهرداری را پیگیری نماید.
استاندار اصفهان با اشاره به کمترین امکانات معلمین و فرهنگیان و خون دل خوردن آنان، اظهارداشت: این قشر زحمتکش نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و استفاده از ظرفیت خیرین در استان در حل بسیاری از مشکلات آنان موثر است.
گفتنی است در این جلسه تبیین اهداف و وظایف شوراهای آموزش و پرورش، استلزامات اسناد فرادستی و بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان و معرفی وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.