تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
کد خبر : 21054

استاندار اصفهان: خودباوری لازمه تحقق جهش تولید است

استاندار اصفهان: خودباوری لازمه تحقق جهش تولید است

استاندار اصفهان گفت: خودباوری، هماهنگی و هم افزایی لازمه رسیدن به جهش تولید است. به گزارش دنیای اسرار، عباس رضایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان نجف آباد افزود: اگر با تفکر عدم وابستگی حرکت کنیم پیشرفت خواهیم کرد در غیر این صورت با کشورهای عقب افتاده مقایسه خواهیم شد. وی تصریح

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان گفت: خودباوری، هماهنگی و هم افزایی لازمه رسیدن به جهش تولید است.

به گزارش دنیای اسرار، عباس رضایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان نجف آباد افزود: اگر با تفکر عدم وابستگی حرکت کنیم پیشرفت خواهیم کرد در غیر این صورت با کشورهای عقب افتاده مقایسه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه خودباوری و عدم باور در ارگان‌ها و صنایع مشکلاتی را به وجود آورده است ولی در واحدهای صنعتی نجف آباد خوشبختانه عزم جدی برای ایجاد جهش تولید وجود دارد.

وی یادآور شد : امروز صنعت وضع و حال مناسبی ندارد و هریک از واحدهای صنعتی با گرفتاری ها و مشکلات خاصی مواجه است.

استاندار اصفهان ادامه داد: وقتی از نزدیک شاهد مشکلات تولیدکنندگان و سربازان خط مقدم جبهه تولید قرار می‌گیریم بهتر می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات آن‌ها به مواد اولیه، تولید ورق و ارز بر می‌گردد همچنین برخی از آن‌ها با مشکل عدم خودباوری روبه رو هستند.

رضایی اظهارکرد: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان نجف آباد مانند مشکل ارز باید در سطح ملی پیگیری شود همچنین مشکل تسهیلات، مساله آب، زمین و پساب در سطح استانی به زودی مرتفع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.