تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر : 1903

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

پایگاه خبری دنیای اسرار استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد استاندار اصفهان تاکید کرد: ساز و کار اداری باید در جهت بسترسازی برای افزایش فعالیت اقتصادی جوانان بویژه در زمینه برندسازی باشد. به گزارش دنیای اسرار: محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان ۲۰۶ طرح کشاورزی در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

استاندار اصفهان تاکید کرد: ساز و کار اداری باید در جهت بسترسازی برای افزایش فعالیت اقتصادی جوانان بویژه در زمینه برندسازی باشد.

به گزارش دنیای اسرار: محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان ۲۰۶ طرح کشاورزی در استان در جمع خبرنگاران افزود: دولت و مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه، برای ایجاد رفاه و بهبود وضعیت معیشتی، راهی جز اتکا به خود برای افزایش تولید و جذب سرمایه ندارند.
وی ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی در استان با وجود اقلیم خاص و کم آبی، شرایط سختی دارد اما با این وجود اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر بخش خصوصی حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در عرصه کشاورزی استان سرمایه گذاری کرده است و این نشان می‌دهد که می‌توان با بسترسازی مناسب زمینه مشارکت فعالان خصوصی را بیش از پیش فراهم کرد.
امروز در ششمین روز دهه فجر، ۲۰۶ پروژه کشاورزی به ارزش یکهزار و ۴۴٫۸ میلیارد تومان بطور همزمان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
این پروژه ها در حوزه های آب و خاک و امور فنی مهندسی، تولیدات دام، طیور و آبزیان، منابع طبیعی و آبخیزداری، تولیدات گیاهی، امور عشایر و صنایع کشاورزی است.
مراسم ویژه بهره برداری از این پروژه ها، امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اصفهان در مورچه خورت از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه واقع در شمال غربی اصفهان با بهره برداری از طرح ‘فراوری و بسته بندی محصولات کشاورزی’ برگزار شد.
با راه اندازی این پروژه ها علاوه بر افزایش تولید و تثبیت اشتغال برای یکهزار و ۳۶۲ نفر بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.