تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 6400

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد دکتر عباس رضایی اعلام کرد: برای تامین نیاز آبی کشاورزان در بهمن ماه آب در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت و مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود هفته آینده مشخص می شود. دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان: نیاز آبی کشاورزان با افزایش خروجی سد در روزهای آینده تامین خواهد شد

دکتر عباس رضایی اعلام کرد: برای تامین نیاز آبی کشاورزان در بهمن ماه آب در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت و مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود هفته آینده مشخص می شود.

دنیای اسراربه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان. دکتر عباس رضایی در حاشیه جلسه کارگروه ماده۱۱ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تدابیر صورت گرفته برای تامین آب کشاورزان، اظهارداشت: مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود و حجم افزایش یافته از خروجی این سد هفته آینده مشخص می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه سنجش و اعلام میزان افزایش خروجی از سد و مدت دوره بازگشایی زاینده رود از وظایف وزارت نیرو است، اظهار داشت: این مقدار با میزان سنجی و جمع بندی مقادیر بارش های اخیر مشخص خواهد شد.
رضایی اولویت اصلی در موضوع آب را تامین آب آشامیدنی خواند و تصریح کرد:مساله کشت کشاورزان نیز زمان خاص خودش را دارد و پس از هماهنگی با صنف کشاورزان، شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی، وزارت نیرو پذیرفت که با حداکثر ریسک، آب به مدت محدود برای کشت این دوره در رودخانه جاری گردد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: کشت جاری حداکثر می تواند از بهمن ماه آغاز گردد.
عباس رضایی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی ضروری ترین و اصلی ترین مساله به شمار می رود، افزود: همه اقشار و صنوف مختلف به ویژه صنف زحمتکش کشاورزان هم به این موضوع اعتقاد دارند و باید در این خصوص تدابیر ویژه صورت گیرد.
تعداد بازدید:
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.