تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 16111

استاندار و فرمانده سپاه اصفهان با خانواده دو شهید حادثه هواپیما دیدار کردند

استاندار و فرمانده سپاه اصفهان با خانواده دو شهید حادثه هواپیما دیدار کردند

استاندار و فرمانده سپاه اصفهان با خانواده دو شهید حادثه هواپیما دیدار کردند استاندار  و فرمانده سپاه اصفهان ضمن ابراز همدردی با دو خانواده شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این دو خانواده قرار گرفتند و برای پیگیری قانونی موضوع و مسائل مربوط به خانواده شهدای اصفهانی این حادثه اعلام

Print Friendly, PDF & Email

استاندار و فرمانده سپاه اصفهان با خانواده دو شهید حادثه هواپیما دیدار کردند

استاندار  و فرمانده سپاه اصفهان ضمن ابراز همدردی با دو خانواده شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این دو خانواده قرار گرفتند و برای پیگیری قانونی موضوع و مسائل مربوط به خانواده شهدای اصفهانی این حادثه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش دنیای اسرار:، دکتر عباس ‌رضایی استاندار اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) امروز با حضور در جمع خانواده اسحاقیان و ابطحی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی، با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدری کردند. در این دیدار مسئولان استان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این دو خانواده، برای پیگیری قانونی موضوع و مسائل مربوط به خانواده شهدای اصفهانی این حادثه اعلام آمادگی کردند.

در این مراسم  دکتر رضایی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار شهید مهدی اسحاقیان گفت: قطعا بدانید که شما از این امتحان سخت، سربلند و پیروز و موفق بیرون خواهید آمد.

همچنین خانواده این دو شهید نیز ضمن تقدیر از حضور مسؤولان بر لزوم پیگیری قانونی این موضوع و عدم بهره‌برداری سیاسی و سوءاستفاده جریانات معاند از این موضوع تاکید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.