تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 22870

استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان

استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیرو برای بکارگیری در مقطع درجه داری در این فرماندهی خبر داد. سرهنگ” مسعود ابراهیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیرو برای بکارگیری در مقطع درجه داری در این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” مسعود ابراهیمیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین برادران علاقمند و واجدان شرایط استخدام می کند.

وی داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی در تمامی رشته های نظری، فنی و کار و دانش، داشتن حد اقل ۱۷۰ سانتی متر قد، متولدین سال ۷۴ به بعد و حد اقل معدل ۱۴ برای دیپلم یا پیش دانشگاهی برای تمامی رشته ها را از جمله شرایط اختصاصی استخدام عنوان کرد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان فرزندان نیروهای مسلح، بستگان درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، دارندگان مقام در المپیادهای علمی استانی و کشوری، دارا بودن حداقل یکسال بسیجی فعال، دارا بودن حکم قهرمانی استانی یا کشوری در ورزش های انفرادی و حافظان حداقل یک جزء قرآن در اولویت  استخدام خواهند بود گفت: در صورت داشتن یکی از این شرایط معدل دیپلم و یا پیش دانشگاهی داوطلبان تا نمره ۱۲ نیز مورد پذیرش خواهد بود.

سرهنگ ابراهیمیان  گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir مراجعه و پس از ثبت نام در این پایگاه به همراه فرم ثبت نام اینترنتی در مرکز گزینش و استخدام این فرماندهی واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت الله طیب ، کوی سرلت حضور یافته و مراحل استخدام خود را انجام دهند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.