تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر : 9620

استخدام نیروی متخصص در پلیس فتا اصفهان

استخدام نیروی متخصص در پلیس فتا اصفهان

استخدام نیروی متخصص در پلیس فتا اصفهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد خود اقدام به استخدام از بین برادران علاقمند به خدمت در این پلیس می کند. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جواد درستکار” به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی

Print Friendly, PDF & Email

استخدام نیروی متخصص در پلیس فتا اصفهان

پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد خود اقدام به استخدام از بین برادران علاقمند به خدمت در این پلیس می کند.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جواد درستکار” به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد تا به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود از بین برادران علاقمند به خدمت در این پلیس تعداد محدودی از افراد را استخدام کند.

وی تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قانون اساسی ، داشتن اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و ولایت فقیه، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم محکومی شدن به محرومیت از خدمات دولتی، برخورداری از سلامت جسمی و روانی مناسب و عدم اعتیاد را از جمله شرایط عمومی استخدام ذکر کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، گفت: علامقندان می بایست فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر شامل نرم افزار، شبکه، هوش مصنوعی ، رباتیک و معماری سیستم های کامپیوتری باشند.

سرهنگ درستکار، با بیان اینکه حداقل معدل فارغ التحصیلان بایستی ۱۴ باشد اظهار داشت: حداکثر سن برای مقطع کارشناسی ۲۸ سال و کارشناسی ارشد ۳۰ سال تمام است.

این مقام انتظامی بیان داشت: علاقمندان می توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس ۴×۳، تصویر کارت ملی و شناسنامه، تصویر مدرک تحصیلی و سابقه فعالیت های تخصصی خود از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روزهای پنجشنبه هر هفته به نشانی اصفهان، خیابان قائمیه، کوی فضیلت، ساختمان پلیس فتا مراجعه نمایند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان، آخرین مهلت برای ثبت نام در پلیس فتای استان اصفهان را ۱۵ خرداد ماه عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.