تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۱۶
کد خبر : 13627

استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان

استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان

استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان تدوین و اجرایی خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک گفت: در مراسم افتتاحیه چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کشور، میزبان رئیس سازمان

Print Friendly, PDF & Email


استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان تدوین و اجرایی خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک گفت: در مراسم افتتاحیه چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کشور، میزبان رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و نماینده ولی فقیه در استان بودیم.

وی با بیان اینکه چندین برنامه مختلف برای حضور رئیس سازمان اوقاف در اصفهان پیش‌بینی شده ‌بود افزود: سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پس از انتصاب مقامات جدید در حوزه استانی، نخستین سفر به اصفهان بود.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان با اشاره به دیدار حجت الاسلام خاموشی و آیت الله طباطبایی نژاد در اصفهان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های حوزوی و فرهنگی استان اصفهان در ابعاد گسترده مقرر شده است که برنامه‌های ویژه ای برای استفاده حداکثری از این ظرفیت ها تدوین و اجرایی شود.
وی به بررسی ظرفیت شرکت‌ها و کارگروه‌های دانش‌بنیان اصفهان در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: گزارش فعالیت کاری رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با نماینده ولی فقیه در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت؛ آیت‌الله طباطبایی نژاد نیز به ارائه مباحثی که باید مورد توجه و دقت اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان باشد، پرداختند.
بلک به دیدار حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با استاندار اصفهان اشاره و تشریح کرد: در این دیدار نیز مطالب و مفاهیم بسیاری مهم و مناسبی در حوزه وقف و قرآن کریم مطرح شد و استاندار اصفهان پیشنهاد داد که استان اصفهان میزبان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در ایران باشد و این موضوع در فرصت مناسب به زودی بررسی و عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این دیدار مقرر شد با صلاح دید استاندار اصفهان، اداره اوقاف به امور سرمایه‌گذاری در مباحث اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان ورود پیدا کند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.