تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۲۰
کد خبر : 13798

استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان‌های برخوردار جهت ترویج قرآن در مناطق محروم کشور

استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان‌های برخوردار جهت ترویج قرآن در مناطق محروم کشور

استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان‌های برخوردار جهت ترویج قرآن در مناطق محروم کشور به گزارش دنیای اسرار:شرکت کننده در بخش خواهران چهل و دومین مسابقات ملی قران کریم: استفاده از اساتید و ظرفیت‌های قرآنی استان‌هایی همچون اصفهان برای استان‌های محروم کشور می‌تواند کمک شایانی به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور کند. زهرا جعفری

Print Friendly, PDF & Email

استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان‌های برخوردار جهت ترویج قرآن در مناطق محروم کشور

به گزارش دنیای اسرار:شرکت کننده در بخش خواهران چهل و دومین مسابقات ملی قران کریم: استفاده از اساتید و ظرفیت‌های قرآنی استان‌هایی همچون اصفهان برای استان‌های محروم کشور می‌تواند کمک شایانی به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور کند.

زهرا جعفری با بیان اینکه بنده از بدو تولد نابینا متولد شدم، اظهار کرد: همواره به نابینایی خود به عنوان یک نعمت نگاه کرده‌ام و شاکر خداوند متعال بوده‌ام.
وی ادامه داد: با وجود اینکه نابینایی نوعی محدودیت برای من محسوب می‌شد اما تحصیلم در مدرسه استثنایی موجب آشنایی با آموزگاری شد که مرا به حفظ قرآن کریم تشویق کرد.
این شرکت کننده بخش خواهران چهل و دومین مسابقات ملی قران کریم افزود: ممکن بود در صورت داشتن بینایی و رفتن به مدارس عادی هیچ گاه با معلمی که مرا دعوت به حفظ قرآن کریم کند آشنا نمی‌شدم و از این نعمت بی‌بهره می‌ماندم.
وی با بیان اینکه از هفت سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرده است ابراز داشت: تا هفده سالگی حفظ قرآن کریم به طول انجامید و البته در کنار فعالیت قرآنی خود در مدح اهل بیت علیهم‌السلام نیز فعالیت می‌کنم و با جامعه قرآنی شهرستان خودمان اقدام به تشکیل یک گروه تواشیح کرده‌ایم.
جعفری با بیان اینکه سطح فنی مسابقات در رده بسیار خوبی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از اساتید و ظرفیت‌های قرآنی استان‌هایی همچون اصفهان برای استان‌های محروم کشور می‌تواند کمک شایانی به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور کند.
وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای متسابقین و شرکت کنندگان در بخش خواهران چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم را بسیار ضروری دانست و افزود: این کار کمک شایانی به ارتقا سطح علمی و قرآنی متسابقین خواهد کرد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.