تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 24225

استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان و جامعه

استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان و جامعه

مدیر روابط عمومی گروه فولاد مبارکه تأکید کرد: استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان و جامعه به گزارش دنیای اسرار:هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو، در نشست با مدیران روابط عمومی این گروه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولاد

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط عمومی گروه فولاد مبارکه تأکید کرد:

استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان و جامعه

به گزارش دنیای اسرار:هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو، در نشست با مدیران روابط عمومی این گروه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولاد مبارکه از شرکت‌هایی تشکیل شده که همگی در انجام فعالیت‌های سیستمی و فرایندی خود سرآمد به شمار می‌آیند و آنچه در شرایط فعلی بیش‌از پیش باید مورد توجه روابط عمومی‌های گروه قرار گیرد همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولاد مبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی‌نفعان است.

نباتی‌نژاد رویکرد روابط عمومی فولاد مبارکه را هماهنگی و انسجام بیشتر دانست و افزود: توجه و اهمیت روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه در حوزۀ رسانه و ارتباطات موجب می‌شود خدمات گروه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی به مخاطبان و جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در شرکت فولاد مبارکه امکان استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های متعدد در جهت همراهی و همسویی فعالیت‌های مشترک وجود دارد و تجمیع خدمات می‌تواند در نهایت برای گروه فولاد مبارکه مفید واقع گردد. اگرچه ممکن است روابط عمومی‌های گروه محدودیت‌هایی از نظر منابع داشته باشند، اما با کمک هم می‌توانیم از محدودیت‌ها عبور کنیم و با تجمیع منافع مشترک، شاهد خروجی‌های بهتر و بیشتری باشیم.

نباتی‌نژاد با اشاره به سیاست کلان فولاد مبارکه در معرفی پروژه‌های هلدینگ افزود: مدیریت ارشد شرکت در حوزه‌های متعدد، به‌ویژه توسعه، برنامه‌های استراتژیک تعریف کرده است و روابط عمومی‌های گروه در انتقال نتایج اقدام‌های صورت‌گرفته نقش به‌سزایی دارند. در این بین به کمک ارتباطات و رسانه‌ها می‌توان جامعۀ پیرامون هریک از شرکت‌ها را به‌خوبی از این موضوعات مطلع ساخت.

وی حضور در روابط عمومی فولاد مبارکه را نقطه قوت دانست و گفت: هم‌افزایی کارهای مشترک با برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی مشترک امکان‌پذیر است و این همکاری در پدید آمدن کارهای ماندگار در تمامی بخش‌های روابط عمومی گروه فولاد مبارکه نقش به‌سزایی دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تمام برنامه‌ریزی‌ها بر اساس مقتضیات واحدها باشد و ساختار حمایتی فولاد مبارکه نیز بر اساس مأموریت و نقش کارکردی آن‌ها تبیین گردد. در تمامی شرکت‌های گروه، اقدام‌های بنیادی و امیدبخشی صورت گرفته که انتشار آن‌ها در سطح جامعه بر عهدۀ روابط عمومی است. همکاری در انتشار اخبار گروه، انجام اقدام‌های مناسب و به‌جا  با در نظر گرفتن حساسیت حوزه‌های مختلف از دیگر مواردی است که باید از سوی مدیران روابط عمومی گروه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استفادۀ به‌موقع از فرصت‌ها گفت: برند و نشان فولاد مبارکه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ از همین رو تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی‌ها بر اساس نگاه مدیریت کلان سازمان تعریف می‌شود و قالب‌های برنامه‌سازی جایگاه متمایزی دارد. اگرچه ظرفیت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت، ولی هدف اصلی همگرایی و همدلی در گروه است.

نباتی‌نژاد در پایان اقدام‌های متعدد و متنوع شرکت‌های گروه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی را تأثیرگذار دانست و گفت: تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی در تمامی شرکت‌ها و در مناطق مختلف جغرافیایی کشور نشان از بلوغ کاری گروه فولاد مبارکه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.