تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 33074

استقرار سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش اصفهان به شفاف‌سازی منجر می‌شود

استقرار سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش اصفهان به شفاف‌سازی منجر می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: استقرار سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش اصفهان به شفاف‌سازی منجر می‌شود مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و به‌علاوه این سامانه گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا،محمدرضا ابراهیمی روز دوشنبه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:
استقرار سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش اصفهان به شفاف‌سازی منجر می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و به‌علاوه این سامانه گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا،محمدرضا ابراهیمی روز دوشنبه در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات نواحی و مناطق استان در آموزش و پرورش اصفهان افزود: سامانه اتوماسیون فعلی آموزش و پرورش نزدیک به ۱۰ سال سابقه دارد، اما هر سامانه‌ای نیازمند به روزرسانی و ارتقا یا جایگزینی است تا کارایی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش را با سامانه جدیدی جایگزین کنیم.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحول مقاومت را به همراه خواهد داشت، زیرا افراد به شیوه معمول عادت کرده‌اند و دوست ندارند این شرایط دچار تغییر شود، گفت: با استقرار این سامانه جدید تمام مسائل از جمله ابلاغ، حقوق، امور آموزشی، سازماندهی ، به‌وضوح به اطلاع همکاران می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با بیان نقش قابل توجه کارشناسان فناوری اطلاعات در تسهیل فرآیند جایگزینی سامانه جدید تصریح کرد: اشراف کامل این کارشناسان به سامانه و تلاش برای پاسخگویی به سؤالات همکاران درگیر با آن به طی شدن بهتر این فرآیند کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت مادی و معنوی مدیران ادارات از کارشناسان فناوری بیان کرد: این جایگزینی ممکن است نیاز به سخت‌افزارهای تازه داشته باشد که باید با همکاری و همدلی مدیران و معاونان پشتیبانی تهیه شود.

ابراهیمی در بخش دیگری با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به موضوع آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای از بُعد کمی و کیفی است، گفت: توجه ویژه به نشاط و شادابی دانش‌آموزان و فرهنگیان از جمله ویژگی‌های این نگاه دانست بطوریکه سرانه ورزشی دانش‌آموزان استان اصفهان در سالیان گذشته از رتبه دوازدهم به رتبه دوم ارتقا پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح مقرر بود از سال ۱۳۹۰ اجرایی شود و وزرا و سرپرستان مختلفی آمدند ولی موفق به اجرای آن نشدند، اما دولت سیزدهم با حمایت ویژه رئیس جمهور این طرح را اجرا کرد و بیش از ۶۰ میلیون حُکم برای کل کشور صادر شد و این مهم نشان از گستردگی طرح رتبه‌بندی معلمان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با قابل توجه خواندن ورودی‌های سالجاری آموزش و پرورش افزود: یکی از دغدغه‌های ما کمبود نیروی انسانی است و از این رو در آزمون پیش‌رو که برای جذب آموزگار ابتدایی برگزار می‌شود، یک هزار و ۶۷۰ نفر جذب و بکارگیری خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.