تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 10615

استقرار ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهروندان در شب های قدر

استقرار ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهروندان در شب های قدر

شهردار اصفهان خبر داد: استقرار ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهرونداندر شب های قدر شهردار اصفهان گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهروندان در شب های قدر مستقر شده اند.  به گزارش  دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه « سلام اصفهان» ضمن

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان خبر داد:

استقرار ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهرونداندر شب های قدر

شهردار اصفهان گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر برای جابجایی شهروندان در شب های قدر مستقر شده اند. 

به گزارش  دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه « سلام اصفهان» ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد: شهر اصفهان در این روزها با پرچم ها و فضاسازی مناسبتی، سیاه پوش شده است و نیروهای خدوم شهرداری در کنار مردم هستند تا مراسم عزاداری با نظم برگزار شود.

وی ادامه داد: در شب های قدر برخی نیروهای شهرداری اصفهان و دیگریگان ها مانند نیروهای انتظامی و امدادی سرکار هستند و احیای این شب ها را با خدمتبه مردم برپا می کنند که به همه آن ها خداقوت می گوییم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را برای خدمت رسانی به مردم اصفهان در میادین اصلی شهر به سمت گلستان شهدا مستقر کرده است.

وی از شهروندان خواست با رعایت مسائل ترافیکی و نظم برای بهتر برگزارشدن مراسم عزاداری در ایام شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)، همکاری کنند.

نوروزی همچنین افزود: فرماندار و شهردار خرم آباد با سفر به اصفهان طی مراسمی از نیروهای شهرداری اصفهان برای کمک به سیل زدگان تشکر و قدردانی کردند. من هم از شهرداری و سازمان های وابسته که در سیل خوزستان و خرم آباد با همه امکانات به میدان آمدند و اصفهان را به عنوان شهر پیشتاز در خدمت رسانی معرفی کردند، تشکر می کنم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.