تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 25016

استمرار اقدامات پیشگیرانه شرکت گاز استان اصفهان برای مقابله با کرونا/ توسعه خدمات الکترونیک

استمرار اقدامات پیشگیرانه شرکت گاز استان اصفهان برای مقابله با کرونا/ توسعه خدمات الکترونیک

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از استمرار رعایت پروتکلهای بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با گسترش کرونا در سطح شرکت و اداراتتابعه خبر داد.  سید مصطفی علوی، در رابطه با تشدید اقدامات بهداشتی به منظور مقابله با بیماری کرونا، گفت: به سبب تشدید شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت اصفهان، رعایت دستورالعمل‌های

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از استمرار رعایت پروتکلهای بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با گسترش کرونا در سطح شرکت و اداراتتابعه خبر داد.

 سید مصطفی علوی، در رابطه با تشدید اقدامات بهداشتی به منظور مقابله با بیماری کرونا، گفت: به سبب تشدید شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت اصفهان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت صیانت از سلامت کارکنان و ارباب رجوع، با شدت بیشتری استمرار یافته است.

وی، در رابطه با دستورالعمل‌های اجرایی این شرکت، افزود: یادآوری و تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی مراجعین به ادارات به ویژه در امور مشترکین و میز خدمت با بهره مندی از علایم هشدار دهنده، تاکید بر الزامی بودن استفاده از ماسک، تب سنجی کارکنان به هنگام ورود به اداره، الزام به تعیین فاصله در بین صندلی‌های اتاق های جلسات، برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و غیر حضوری، برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری، ضدعفونی روزانه ورودی و راهروهای ادارات و… از اهم این موارد است.

مهندس علوی، با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی درشرکت گاز استان گفت: از تمامی مشترکین و همشهریان درخواست می شود، با استفاده از خدمات الکترونیک حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات  خود داری نمایند.

وی، افزود: مشترکین عزیزمی توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گازبه نشانی www.nigc-isfahan.ir  بسیاری از درخواست های مورد نیاز خود از جمله؛ نحوه ی محاسبه ی گاز بهاء، ثبت کارکرد کنتور گاز، مشاهده و پرداخت صورت حساب گاز، اطلاع از خدمات دفاتر پیشخوان برای اموراشتراک پذیری و درخواست علمک ثبت شماره تلفن همراه و حذف قبض کاغذی و …. به صورت غیر حضوری مرتفع نمایند .

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، تصریح کرد: سامانه تلفنی گویا به شماره ۱۵۹۴، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱۹۴ و اپلیکیشن موبایل سخا نیز از دیگر کانال های ارائه خدمات غیر حضوری این شرکت می باشد.

لازم به ذکر است، مشترکین عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام، می توانند با اداره گاز شهرستان خود تماس بگیرند و همچنین جهت ثبت شکایت به سامانه رسیدگی به شکایات(CRM ) به وب سایت شرکت مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.