تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر : 20607

اشتغالزا بودن پروژه‌های شهرداری اصفهان

اشتغالزا بودن پروژه‌های شهرداری اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان: شاهد رشد سه برابری در اجرای پروژه‌ها هستیم.به گزارش دنیای اسرار:مجید طرفه‌تابان در شصت و یکمین نشست خبری، از سلسله نشست‌های سه شنبه‌ها با رسانه که به صورت برنامه زنده در اینستاگرام برگزار شد، گفت: با توجه به رکود اقتصادی، با برنامه ریزی‌های انجام شده، سعی کرده‌ایم تولیدات متوقف

Print Friendly, PDF & Email


مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان: شاهد رشد سه برابری در اجرای پروژه‌ها هستیم.
به گزارش دنیای اسرار:مجید طرفه‌تابان در شصت و یکمین نشست خبری، از سلسله نشست‌های سه شنبه‌ها با رسانه که به صورت برنامه زنده در اینستاگرام برگزار شد، گفت: با توجه به رکود اقتصادی، با برنامه ریزی‌های انجام شده، سعی کرده‌ایم تولیدات متوقف نشود.
وی افزود: شاهد رشد سه برابری در اجرای پروژه‌ها بوده‌ایم و در بخش تولیدی حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل به صورت دو شیفت فعالیت دارند و مصالح مورد نیاز را فراهم می‌کنند.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان درباره‌ی میزان پیشرفت پروژه‌ی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، گفت: این پروژهنزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مدت زمان اجرای پروژه، ۲۰ ماهه مشخص شده است.
وی افزود: هدف ما افتتاح زودتر از زمان موعد بود ولی به دلیل نوسان قیمت‌ها و مباحث ترافیکی، چند درصدی از پروژه به تعویق افتاده است.
طرفه خاطر نشان کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاهی در خور شهرداری است که پیش بینی می‌شود آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.
وی در مورد میزان تحریم‌ها بر اجرای طرح‌های عمرانی نیز گفت: سر لوحه‌ی فعالیت‌های ما، تولیدات داخلی است و همچنین بتن، جدول و آسفالت جزو تولیدات سازمان عمران شهرداری اصفهان است.
وی ادامه داد: تشدید تحریم‌ها باعث نوسان قیمت‌ها و ایجاد چالش برای ما به این دلیل که باید خرید نقدی داشته باشیم، شده است.
طرفه تابان با بیان اشتغالزا بودن پروژه‌های شهرداری، گفت: یک بخشی از پروژه‌های شهرداری را، سازمان عمران انجام می‌دهد، که نزدیک به ۴۱۵ نفر نیروی رسمی و شرکتی، مشغول به کار می‌باشند.
وی خاطرنشان کرد: ۸۰ نفر نگهبان و حدود ۵۰ نفر راننده‌ی استیجاری به صورت مستقیم و حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم با سازمان عمران شهرداری اصفهان، فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان در خصوص تاثیر کرونا بر انجام پروژه‌های عمرانی، گفت: با توجه به تعداد بالای نفرات شاغل در سازمان عمران، ولی خوشبختانه، تعداد کمی به علت کرونا بستری شده‌اند.
وی افزود: مباحث کنترلی زیادی بر روی سیستم اداری و هم‌چنین، میز خدمت را برای جلوگیری از کرونا انجام داده‌ایم.
طرفه تابان درباره‌ی نظارت بر مصالح تولید شده‌ی این سازمان، گفت: آزمایشگاه مجهزی در سازمان عمران شهرداری اصفهان داریم که همیار استاندارد می‌باشد و نفرات زیادی وظیفه‌ی نمونه برداری از تولیدات روزانه مانند آسفالت و بتن را دارند.
وی تاکید کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری نیز، بر کیفیت مصالح و نمونه برداری چه در حین تولید چه در اجرا، نظارت دارد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.