تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر : 5763

اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود/ خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای گردشگران رقم می زنیم

اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود/ خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای گردشگران رقم می زنیم

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان: اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود/ خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای گردشگران رقم می زنیم معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تمام امکانات کمپ های روباز و اماکن اقامتی سطح شهر اصفهان را مورد بررسی قرار می دهیم تا با استقبال خوب از هم میهمانان،

Print Friendly, PDF & Email

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود/ خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای گردشگران رقم می زنیم

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تمام امکانات کمپ های روباز و اماکن اقامتی سطح شهر اصفهان را مورد بررسی قرار می دهیم تا با استقبال خوب از هم میهمانان، خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای مسافران رقم بزنیم.

دنیای اسراربه نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که با حضور مسئولان کمیته ها برگزار شد، با اشاره به لزوم هماهنگی بین کمیته ها و دستگاه های اجرایی اظهار کرد: هدف اصلی در این ستاد، ایجاد ساختاری منسجم، هماهنگ و متحد در راستای خدمت به مسافران و گردشگران شهر اصفهان به خصوص در ایام نوروز سال ۹۸ است.

وی با تاکید بر اینکه آماده سازینیروی انسانی مورد نیاز جهت فعالیت در ایام پایان سال و منتهی به نوروز و همچنینتعطیلات آغاز سال جدید از اهمیت بالایی برخورد دار است، تصریح کرد: امسال به دنبالانتخاب مکان های اقامتی روز باز دیگری به غیر از کمپ گردشگری فدک هستیم و در اینراستا بازدیدهایی را از مکان های موجود در مناطق جنوب و شرق اصفهان داشته و درصورت داشتن ملزومات، به مکان های اقامتی روباز اضافه می شوند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرشهر اصفهان با اشاره به اینکه شرح وظایف و دستور کار کمیته های مختلف ستاد به زودیبه مسئولین کمیته ابلاغ خواهد شد، افزود: نقاط قوت و ضعف سال گذشته را از طریق نظرسنجی های انجام شده از گردشگران و پژوهش های صورت گرفته، در دسترس داریم و بابرنامه ریزی باید در صدد رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت حرکت کنیم.

وی گفت: گزارش های لازم از مرکز هواشناسی برای بررسی وضعیت آب و هوایی در ایام نوروز ۹۸ را باید به دست آورده و براساس آن تمامی امکانات کمپ های روباز و اماکن اقامتی سطح شهر اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم تا با استقبالی خوب از هم میهنان، خاطره ماندگار را از سفر به اصفهان برای این عزیزان رقم بزنیم.

امیری با اشاره به اینکه علاوه بر مسافران و گردشگران به دنبال کسب رضایت شهروندان عزیز شهر اصفهان در ایام تعطیلات نوروزی نیز هستیم، افزود: حل معضل کمبود پارکینگ در نقاط مرکزی شهری و نزدیک اماکن تفریحی، تاریخی و … در دستور کار قرار دارد. همچنین به دنبال ایجاد راهکارهایی برای از بین رفتن گره های ترافیکی در سطح شهر و به خصوص در ایام تعطیلات هستیم.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهر با ایجاد طرح های نوین به دنبال افزایش مناظر بصری زیبا و دلنشین برای شهروندان و گردشگران است تا شور و نشاط اجتماعی  نیز در سطح شهر به وجود آید .

بنابر، این گزارش در ابتدای این جلسه مسئولین کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گزارشی از عملکرد خود و میزان آمادگی برای فعالیت در ستاد را اعلام کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.