تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 31407

اصفهان با اُفت فشار و قطعی گاز مواجه نشده است

اصفهان با اُفت فشار و قطعی گاز مواجه نشده است

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به عبور خط سراسری انتقال گاز شمال کشور از اصفهان، بیشترین حجم و پُرفشارترین گاز در این استان است بنابراین هیچ موقع با اُفت فشار و قطعی گاز مواجه نخواهیم شد. محسن اصغرزاده، روز دوشنبه در گفت و

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به عبور خط سراسری انتقال گاز شمال کشور از اصفهان، بیشترین حجم و پُرفشارترین گاز در این استان است بنابراین هیچ موقع با اُفت فشار و قطعی گاز مواجه نخواهیم شد.

محسن اصغرزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته در این استان پهناور احتمال آسیب رسیدن به لوله‌های گاز و قطع موردی گاز مشترکان بدلیل وقوع حوادث ناشی از فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و مخابرات وجود دارد.

وی با بیان اینکه خط قرمز این شرکت، نشت گاز است، ادامه داد: احتمال قطع گاز مشترکان بدلیل نشت آن وجود دارد اما تاکنون هیچگونه قطعی گاز بدلیل کمبود اتفاق نیفتاده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: در صورت حدوث نشت در خط گاز و بروز حادثه در نقطه‌ای از استان هیچ راهی جز قطع گاز مشترکان وجود ندارد و باید پس از رفع نشتی گاز، خط گازدار شود.

وی اضافه کرد: نیروهای شرکت گاز بصورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند تا زمان قطعی گاز ناشی از حوادث را کاهش دهند.

اصغرزاده خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط موجود برای شبکه گاز کشور و برای کمک به مصرف خانگی در استان‌های دیگر، قطع گاز شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده به آنها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: البته واحدهای غذایی و تولید دارو از این محدودیت‌ها مُستثنا هستند اما گاز تمام واحدهای تولید فولاد، آجر و شهرک های صنعتی طبق برنامه هماهنگ شده با استانداری قطع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز اصفهان احتمال داد که اعمال محدودیت‌ در مصرف گاز در سطح کشور تا زمان تداوم برودت شدید هوا و برخی مسائل مربوط به شبکه گاز بویژه در مناطق شمالی کشور ادامه داشته باشد.

اصفهان پس از تهران، جایگاه دوم توزیع‌ گاز در سطح کشور را دارد بطوریکه ۹۹.۵ درصد از جمعیت این استان از گاز طبیعی بهره‌مندند و گازرسانی به تمام شهرهای آن و ۹۹.۰۸ درصد از روستاهایش انجام شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.