تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
کد خبر : 3140

اصفهان رتبه اول مرگ و میر با موتورسیکلت را دارد

اصفهان رتبه اول مرگ و میر با موتورسیکلت را دارد

پایگاه خبری دنیای اسرار سردارمعصوم بیگی: اصفهان رتبه اول مرگ و میر با موتورسیکلت را دارد فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این استان در زمینه مرگ و میر ناشی از سوانح و تصادف موتورسیکلت ها در کشور رتبه اول را دارد که برای کاهش این آمار نیازمند فرهنگ سازی هستیم. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

سردارمعصوم بیگی:

اصفهان رتبه اول مرگ و میر با موتورسیکلت را دارد

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این استان در زمینه مرگ و میر ناشی از سوانح و تصادف موتورسیکلت ها در کشور رتبه اول را دارد که برای کاهش این آمار نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

به گزارش دنیای اسرار، سردار ‘ مهدی معصوم بیگی ‘ روز دوشنبه در نشست خبری، میانگین مرگ و میر ناشی از تصادفات با موتورسیکلت در کشور را ۳۵ درصد اعلام و تصریح کرد: این میانگین در استان اصفهان ۵۵ درصد است که باید در این زمینه فرهنگسازی شود.
وی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی فوتی‌ های ناشی از تصادفات درون شهری طی سه ماهه نخست امسال در عین حال گفت: در این بازه زمانی آمار مجروحان تصادفات در استان اصفهان ۳۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح تابستانه نیروی انتظامی در جاده ‌های این استان آغاز شده است، گفت: برای کاهش تصادفات و حوادث جاده ای ۳۰ درصد تجهیزات اجرای طرح تابستانه پیشگیری از حوادث جاده ای را افزایش داده ‌ایم اما در حوزه رانندگی و ترافیک جاده ای همچنان باید فرهنگ سازی شود.

تنها با همکاری مردم می‌توان جرایم رایانه ای را کاهش داد
سردار معصوم بیگی در باره فعالیت های پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: به رغم فعالیت ها و تلاش های وافر پلیس فتای استان همچنان با افزایش جرایم رایانه ای مواجه هستیم.
وی اظهارکرد: جرایم رایانه ای در استان اصفهان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان برداشت از حساب‌های بانکی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب را در صدر جرایم فضای مجازی اعلام کرد و افزود: عمده این جرایم ناشی از عدم آگاهی و عدم سواد اینترنتی و همکاری قربانی اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اینکه مهاجرت جرم به فضای مجازی شیب تندی دارد ، تاکید کرد: تنها با همکاری مردم می‌ توان این جرایم را مدیریت کرد و کاهش داد.
سردار معصوم بیگی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شناسایی و رصد سایت ‌های عمومی در استان اصفهان گفت: شناسایی سایت فروش ویزا برای سفر به خارج از کشور و شناسایی و دستگیری اعضای باند برداشت حساب از سالمندان از جمله دستاوردهای پلیس فتای استان اصفهان طی سه ماه گذشته بوده است.

 دستگیری بیش از چهار هزار سارق در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره مقابله با سارقان در استان اصفهان طی سه ماهه نخست امسال گفت: در این مدت چهار هزار و ۴۰۰ سارق دستگیر و ۴۶ گروه سرقت نیز شناسایی و متلاشی شدند.
وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، ۳۲ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و به مالکان تحویل شد.
معصوم بیگی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا نیز گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و طرح مبارزه با قاچاق کالا با شدت بیشتری دنبال می‌ شود.
وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا تمرکز پلیس اصفهان بر باندهای بزرگ متمرکز است افزود: طی سه ماهه امسال در بخش قاچاق کالا، تشکیل پرونده ‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان بیش از ۲۰۰ درصد و پرونده ‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۴۰ درصد رشد داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ارزش ریالی کل کالای قاچاق کشف شده طی سه ماه نخست امسال در این استان را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

 کشف ۱۱ تن انواع مواد مخدر
به گزارش دنیای اسرار:سردار معصوم بیگی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در حوزه مبارزه مواد مخدر در سه ماهه امسال گفت: در این بازه زمانی ۱۱ تن انواع مواد مخدر استان اصفهان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به رصد هوایی مناطق بیابانی استان اصفهان با استفاده از “هلی شات” برای مبارزه با ورود مواد مخدر گفت: ۶۸ درصد از کشفیات مواد مخدر استان اصفهان تریاک است و و پنج هزار و ۵۰۰ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند. سه درصد از دستگیر شدگان مواد مخدر از اتباع و ۲.۵ درصد نیز از زنان هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۵۶۰ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در سه ماهه امسال افزود: از این تعداد ۶۰ درصد تماس‌ها قابلیت عملیاتی شدن داشته است. در این مدت با کاهش ۲۸ درصدی آمار شکایت از کارکنان نیروی انتظامی و در بخش تقدیر از فعالیت نیروی انتظامی با افزایش ۱۵ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

تولید آشپزخانه‌ای مواد مخدر خط قرمز پلیس اصفهان

وی در خصوص تولید آشپزخانه‌ای مواد مخدر گفت: ما این موضوع را رد میکنیم بر اساس اطلاعاتی که داریم این موضوع را قبول نداریم و اگر موردی وجود داشته باشد به شدت برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شیوع مواد مخدر در استان اصفهان ۲.۴ درصد است، گفت: میانگین شیوع مواد در کشور ۵ درصد است و در این زمینه در شرایط خوبی هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.