تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 28537

اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

احداث ۴ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف در خیابان شیخ طوسی اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان به گزارش دنیای اسرار:۴کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی در پروژه خیابان شیخ طوسی از محدوده برق شرق اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ میلیون ریال احداث اجرایی شد . امیر سلجوقی

Print Friendly, PDF & Email

احداث ۴ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف در خیابان شیخ طوسی اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:۴کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی در پروژه خیابان شیخ طوسی از محدوده برق شرق اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ میلیون ریال احداث اجرایی شد .

امیر سلجوقی مدیر برق منطقه ۴ شرکت توزیع برق اصفهان در این باره گفت :کابل کشی فشار متوسط زمینی از پست مخابرات تا خیابان شیخ طوسی به منظور خروج پست از حالت شعاعی و ایجاد قدرت مانور بین فیدرها عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود : فیدر گیری از پست به منظور رفع ضعف ولتاژ منطقه و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهداراز دیگر شاخصه های این پروژه بوده است و از اهداف آن کاهش بار فیدرهای فول بار ،کاهش انرژی توزیع نشده و کاهش تلفات انرژی ،رفع ضعف برق و پایداری شبکه بوده است

وی خاطر نشان کرد : از آنجا که بار زیادی بر روی فیدرهای شبکه تحمیل می شد علت رینگ نمودن شبکه در اولویت پروژه قرار گرفت وازآنجا که جنس شبکه از کابل های ژاپنی بود و بارها دچار قطعی شده بود ضرورت پروژه را بیش از پیش نمایان می کرد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.