تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 6580

اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان/ یارانه شهرداری اصفهان به شهروندان برای ارائه خدمات در آرامستان

اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان/ یارانه شهرداری اصفهان به شهروندان برای ارائه خدمات در آرامستان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در بازید از سازمان آرامستان های اصفهان خبر داد: اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان/ یارانه شهرداری اصفهان به شهروندان برای ارائه خدمات درآرامستان دنیای اسرار:معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : به منظور کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان، اصلاح هندسی محور ورودی آرامستان باغ رضوان انجام

Print Friendly, PDF & Email

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در بازید از سازمان آرامستان های اصفهان خبر داد:

اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان/ یارانه شهرداری اصفهان به شهروندان برای ارائه خدمات درآرامستان

دنیای اسرار:معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : به منظور کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان، اصلاح هندسی محور ورودی آرامستان باغ رضوان انجام می شود.

به گزارش ادارهارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتیسازمان آرامستان های شهرداری اصفهان، از مهمترین موارد مورد تاکید سازمان آرامستانها را متانت، تسهیل و تسریع در انجام کارهای بستگان متوفی و صبر و حوصله کارکنان ذکرکرد و افزود: در همین راستا برخورد کارکنان باید توأم با خوش‌رفتاری باشد تا موجباتآرامش خاطر بازماندگان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: خدماتی که ارائه می شود باید از لحاظ سرعت و دقت رضایتمندی خانواده های مراجعه کننده به سازمان را به همراه داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان هزینه خدمات ارائه شده سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان به مردممانند خدمات تغسیل، تکفین، تدفین، خدمات پس از دفن، اقدامات عمرانی، توسعه و نگهداریفضای سبز و … را تنها بخشی از هزینه‌هایی دانست که شهرداری بابت ارائه آنها ازشهروندان وجه دریافت می کند و تاکید کرد: در حقیقت شهرداری برای انجام خدمات در آرامستانباغ رضوان یارانه پرداخت می‌ کند و اگر کمک‌های شهرداری به سازمان آرامستان‌ها نباشد،درآمدهای این سازمان جوابگوی هزینه‌ها نیست.

وی با بیاناینکه برای توسعه آرامستان باغ رضوان پیش‌بینی‌ها و برنامه ریزی های لازم انجام شده،تصریح کرد: با طرح توسعه آرامستان باغ رضوان در آینده دچار مشکل نخواهیم شد.

امیری با اشارهبه طرح اصلاح هندسی ورودی آرامستان باغ رضوان و با بیان اینکه در روزهای تعطیل و ایامخاص، ترافیک سنگینی در ورودی آرامستان از سمت خیابان جی ایجاد می شود، بیان داشت: براساس بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که محور ورودی آرامستان اصلاح و توسعهپیدا کند تا ترافیک در محور ورودی به حداقل رسیده و عبور و مرور شهروندان برایزیارت اهل قبور همراه با آرامش باشد.

وی با بیان اینکه آمادگی در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت، افزود: تمام سازمان‌ها از جمله سازمان آرامستان های شهرداری باید، پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه را انجام دهند. در سازمان آرامستان ها، ظرفیت های لازم برای بهره برداری در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه ایجاد شده است.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.