تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 32816

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره کارت هوشمند سوخت

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره کارت هوشمند سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی درباره محدودیت‌های اعمال‌شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش دنیای اسرار:در متن این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در کارت‌های اضطراری

Print Friendly, PDF & Email
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی درباره محدودیت‌های اعمال‌شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دنیای اسرار:در متن این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت، موارد ذیل را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند:

هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های شخصی سوخت و کارت‌های جایگاه وجود ندارد و برای مالکان خودروها در سراسر جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر مقدار میسر است.

همسو با تکالیف تعیین‌شده در قانون، تحویل سوخت منحصراً با کارت هوشمند سوخت در همه مجاری عرضه می‌شود و توصیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور بهبود نظام توزیع است.

در همه جایگاه‌های عرضه سوخت به تعداد مناسب کارت سوخت جایگاه برای استفاده هموطنان موجود است.

برای ترغیب هموطنان عزیز به استفاده از کارت سوخت شخصی، به‌منظور اجرای قانون مصوب مجلس، کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت سامان‌دهی خواهد شد.

پیرو اطلاعیه‌ها و توصیه‌های پیشین، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ درخواست صدور المثنی ثبت کنند.

هموطنان عزیزی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه، یا با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷تماس حاصل کنند

 : 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.