تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 31978

اطلاعیه پلیس اصفهان در خصوص اجرای طرح “ذوالفقار” با هدف مبارزه مقتدرانه با سرقت

اطلاعیه پلیس اصفهان در خصوص اجرای طرح “ذوالفقار” با هدف مبارزه مقتدرانه با سرقت

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای از اجرای طرح “ذوالفقار” این فرماندهی با هدف مبارزه مقتدرانه با جرم سرقت همزمان با سراسر کشور خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، در متن اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است: « سرقت، یکی از جرایمی است که با کاهش احساس

Print Friendly, PDF & Email

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای از اجرای طرح “ذوالفقار” این فرماندهی با هدف مبارزه مقتدرانه با جرم سرقت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، در متن اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است:

« سرقت، یکی از جرایمی است که با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم داشته و مبارزه قاطعانه با این جرم همواره به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم از پلیس و دستگاه قضا بوده است. در همین راستا پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه های خود قرار داده و در طول سال اقدامات مقابله ای خوبی را با سارقان صورت داده و حجم سنگینی از اموال مسروقه را به مال باختگان مسترد کرده است.

اینک که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم با تدابیر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان طرح ضربتی”ذوالفقار” با هدف مبارزه مقتدرانه با سارقان از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به طور ویژه به اجرا گذاشته می شود.

در این خصوص ضمن تشکر از همراهی و همکاری آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس از عموم مردم، مسئولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی می خواهیم با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقای روز افزون امنیت در این استان کمک کنند.»

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.