تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر : 32501

اعتبار ۵۲ همتی بهره برداری از طرح انتقال آب به اصفهان تامین شود

اعتبار ۵۲ همتی بهره برداری از طرح انتقال آب به اصفهان تامین شود

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان: اعتبار ۵۲ همتی بهره برداری از طرح انتقال آب به اصفهان تامین شود مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواستار تامین اعتبار ۵۲ هزار میلیارد تومانی انتقال آب از خلیج فارس برای اصفهان ضد. به گزارش  دنیای اسرار: محسن قدیری در نشست و دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با تولید کنندگان،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان:
اعتبار ۵۲ همتی بهره برداری از طرح انتقال آب به اصفهان تامین شود
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواستار تامین اعتبار ۵۲ هزار میلیارد تومانی انتقال آب از خلیج فارس برای اصفهان ضد.

به گزارش  دنیای اسرار: محسن قدیری در نشست و دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با تولید کنندگان، کارآفرینان و صنعتگران استان اصفهان ضمن قدردانی از توجه قوه قضائیه نسبت به حل مشکلات بخش صنعت اظهار داشت: بزرگترین چالش استان اصفهان آب است که با مدیریت جهادی و انقلابی استاندار اصفهان و معاونانش در حال تبدیل شدن به نقطه قوت و فرصت استان است.

وی افزود: یکی از گلوگاه‌های پروژه‌های تامین آب استان تحت عنوان پروژه انتقال آب، نقدینگی ۵۲ هزار میلیارد تومانی است که ضروری است با استاندار اصفهان همکاری صورت گرفته و از طریق صندوق توسعه ملی این اعتبار تامین و پروژه به موقع بهره برداری شود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه امسال ما ابر پروژه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تحت عنوان تصفیه گازوئیل را دو سال زودتر و با سود ۲۰ هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رسانده‌ایم، ادامه داد: باید توجه داشت که با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان مشخص شد که تجهیزات فیک توسط پیمانکاران نااهل برای این پروژه آورده شده بود که در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و انتظار داریم که این پرونده زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبدیل پالایشگاه‌های به شرکت‌های پتروپالایشی از اولویت‌های کشور است، اظهار داشت: این اقدام برای جلوگیری از خام فروشی و توسعه زنجیره ارزش است و ما در سال ۱۴۰۵ سوددهی هلدینگ پتروپالایش اصفهان را با این روند به ۲ میلیارد دلار می‌رسانیم.

قدیری با اشاره به اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سال ۱۴۰۵ هم رده بزرگترین پالایشگاه‌های دنیا با ضریب پیچیدگی بالای ۱۲ خواهد بود، گفت: تعداد اشتغال این گروه صنعتی نیز از دو هزار و ۸۰۰ نفر به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید، ضمن اینکه در سال جاری بیش از ۴۰۰ نخبه را در پالایشگاه اصفهان استخدام کرده و از مهاجرت آنها جلوگیری کردیم.

وی با بیان اینکه ماتحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را که در راس آن آمریکای جنایتکار است را به خوبی مدیریت کرده و می‌کنیم، گفت: اما تحریم‌های داخلی که ۸۰ درصد از تحریم‌ها را شامل می‌شود آزاردهنده است، یکی از این مشکلات این است که از سال ۹۲ تا ۹۴ طبق استانداردهای محیط زیستی ما آلاینده نبودیم اما بر اثر فشارهای وارد شده برای سال‌هایی که آلاینده نبودیم برای ما پرونده مالیاتی تشکیل داده و یک هزار میلیارد تومان پرونده برای ما تشکیل داده‌اند و این در حالی است که این امر منجر به ایجاد مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌های ما می ‌شود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: از سویی قیمت آب و انرژی ما را چندین برابر می‌کنند و ما به دلیل تحریم‌ها هنوز نتوانسته‌ایم برای پروژه‌های در دستور کار خود ضمانتنامه دریافت کنیم.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.