تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر : 33898

اعطای نمایندگی فروش بهانه ای برای کلاهبرداری از متقاضیان

اعطای نمایندگی فروش بهانه ای برای کلاهبرداری از متقاضیان

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان نماینده فروش اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان نماینده فروش اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در اینستاگرام با معرفی خود به عنوان نماینده فروش شرکت مواد غذایی از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اینستاگرام با فردی که خود را نماینده فروش شرکت مواد غذایی معرفی کرد آشنا شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جهت تشکیل پرونده به حساب او واریز می کند که پس از واریز وجه متوجه شده که اقدام وی کلاهبرداری بوده است.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه کارشناسان پلیس، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیلات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی به شهروندان هشدار داد: شبکه‌های اجتماعی مکان امنی برای داد و ستد و خریدهای اینترنتی نیست چه بسا بسیاری از افراد سودجویی که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند در شبکه‌های اجتماعی غیربومی فعالیت داشته و با فریب شهروندان به شیوه های مختلف نیات مجرمانه خود را عملی می کنند لذا ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر عدم پرداخت وجه قبل از وصول خرید های اینترنتی و دریافت خدمات ، از آنان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در‌ میان بگذارند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.