تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۳۵
کد خبر : 8335

اعلام همبستگی نماینده شهرستان لنجان در مجلس و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با سپاه پاسداران

اعلام همبستگی نماینده شهرستان لنجان در مجلس و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با سپاه پاسداران

در دیدار مشترک با فرمانده سپاه ناحیه لنجان صورت گرفت : اعلام همبستگی نماینده شهرستان لنجان در مجلس و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با سپاه پاسداران به گزارش دنیای اسرار:درراستای همبستگی با سپاه پاسداران در مقابل هجمه اخیر استکبار جهانی و همگام با آحاد مردم و مسئولین کشور ، در دیداری مشترک دکتر محسن کوهکن

Print Friendly, PDF & Email

در دیدار مشترک با فرمانده سپاه ناحیه لنجان صورت گرفت :

اعلام همبستگی نماینده شهرستان لنجان در مجلس و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با سپاه پاسداران

به گزارش دنیای اسرار:درراستای همبستگی با سپاه پاسداران در مقابل هجمه اخیر استکبار جهانی و همگام با آحاد مردم و مسئولین کشور ، در دیداری مشترک دکتر محسن کوهکن نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای اسلامی و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور در سپاه ناحیه لنجان با سرهنگ صفر پور فرمانده این ناحیه و جمعی از سلحشوران سپاهی دیدار و ضمن ابراز حمایت همه جانبه از سپاه ، از هجمه اخیر رئیس جمهور آمریکا به این نهاد مقدس نظامی کشور ابراز انزجار کرده و آن را محکوم نمودند .

در این دیدار که سرگرد مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب آهن نیز حضور داشت دکتر کوهکن  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، گفت : آنچه باعث شد ، رئیس جمهور نابخرد آمریکا ، یک سازمان مقدس و ریشه دار همچون سپاه را ، سازمانی تروریستی بداند ، در واقع اعلام اوج حمایت خود از رژیم غاصب صهیونیستی است و نشانگرتسلط کامل صهیونیست ها بر رئیس جمهور آمریکاست .

وی افزود : یکی از اهداف اصلی آمریکا در این هجمه به سپاه ، تحریک افکار عمومی و خدشه دارکردن چهره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است . اما این توطئه در حالی صورت گرفت که سپاه همچون گذشته که در مقابله با بحران ها ، نقش عمده ای داشت ، در بحران سیل در چند استان کشور ،  بیشترین پشتیبانی را از مردم انجام می دهد و عملاً اقدام آمریکا منجر به یک اتحاد و وفاق ملی در همبستگی با سپاه و افزایش محبوبیت این نهاد نظامی مقدس نزد افکار عمومی شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه ، مجلس از قبل دست دولت را برای اقدام متقابل علیه اقدامات خصمانه آمریکا ، باز گذاشته است ،  اقدام نادرست اخیر این کشور را ، یک فرصت سازی برای مملکت دانست که در مناسب ترین زمان صورت گرفته است و قطعاً نتایج آن به ضرر استکبار جهانی خواهد بود .

دکتر کوهکن ، خسارات اخیر سیل در کشور را تا کنون  حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت : این سیل صدمات بسیاری به استان های گلستان و لرستان وارد آورد اما الان ، شرایط خوزستان بسیار سخت است و همه باید برای حل این مشکل همیاری کنیم .

وی افزود :در شرایط کنونی متاسفانه صهیونیست ها ، اقدامات بسیاری در فضای مجازی آغاز کرده اند و علیه نهادهای موثر کشور شایعه پراکنی می کنند اما قطعاً همچون گذشته ، کشور ما این بحران را نیز با موفقیت مدیریت خواهد کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و مردم انقلابی ایران افزوده می شود.

مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را میراث ماندگار و مقدس حضرت امام (ره) دانست که هم اکنون با درایت مقام معظم رهبری ، با قدرت هرچه بیشتر در پشتیبانی و دفاع از این مرز و بوم ، ایثارگری می کند .

وی افزود : پیوند عمیق و محکمی بین مردم ایران و سپاه برقرار است و حادثه سیل اخیر و اقدامات ایثارگرانه این نهاد در یاری رسانی به مردم ، جایگاه آن را در قلوب ملت مستحکم تر ساخت و قطعاً آمریکا  پاسخ اقدام نابخردانه خود در هجمه به این نهاد مقدس را دریافت می کند .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، اقدام نادرست رئیس جمهور آمریکا در هجمه به سپاه را نشان از قدرت و تاثیر گذاری چشمگیر این نهاد دانست که معادلات نظامی  قدرت های استکباری را بر هم زده است .

سرهنگ صفر پور فرمانده سپاه ناحیه لنجان نیز طی سخنانی ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از اعلام همبستگی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس و مدیرعامل  ذوب آهن اصفهان همگام با آحاد مردم ومسئولین با سپاه ، گفت : ولایت مداری ، تکلیف گرایی و عمل گرایی باعث شده سپاه در برهه های مختلف ، کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد و در مقابله با بحران ها از جمله سیل اخیر ، بیشترین پشتیبانی را از مردم بنماید .

وی افزود : تروریستی خواندن سپاه از سوی رئیس جمهورآمریکا که حامی اصلی تروریست های منطقه است ، بار دیگر بر حقانیت و تاثیرگذاری مثبت این نهاد نظامی مقدس ، صحه گذاشت .

فرمانده سپاه ناحیه لنجان با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی ، باتوجه به اقدامات سازنده سپاه و قدرتمندی این نهاد ، پروژه سپاه هراسی را در منطقه آغاز نموده است که قطعاً نتیجه معکوس خواهد داشت و بر محبوبیت این نهاد افزوده می شود .

سرهنگ صفر پور در بخشی از سخنان خود ، تعامل ذوب آهن اصفهان با شهرستان لنجان و سپاه را بسیار خوب توصیف نمود و گفت : حضور مهندس یزدی زاده به عنوان یک مدیر سخت کوش و متعهد در این شرکت ، موجب شده ، این تعامل و همکاری دوچندان شود و این شرکت در عرصه های مختلف و در جهت منافع مردم با مسئولین شهرستان همکاری می کند .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان یک واحد صنعتی ملی است و قعطاً می تواند در حل مشکلات شهرستان نقش عمده ای ایفا کند و حتی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان لنجان نیز می تواند موثر واقع شود .

حجت الاسلام والمسلمین اسدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لنجان نیز طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز انزجار از اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در هجه به سپاه پاسداران ، این نهاد را پشتیبان همیشگی ملت ایران دانست که در راه دفاع از این مرز و بوم ایثارگرانه ،جهاد می کند و در منطقه نیز حامی ملت های مظلوم  ودشمن اصلی تروریست هاست .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لنجان ، درسخنان خود ضمن اشاره به جایگاه مهم ذوب آهن اصفهان در صنعت کشور و اقدامات سازنده این شرکت ، خواستار توجه بیشتر مسئولین آن به مسئله محیط زیست و کاهش آلایندگی ها شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.