تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 17526

افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی که برای پخت و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی، گفت: این طرح برای

Print Friendly, PDF & Email

اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی که برای پخت و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی، گفت: این طرح برای پخت و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را یکی از برنامه های مهمکمیته امداد اصفهان در طول عمر ۴۰ ساله خود عنوان کرد و گفت: الزاماتی که شیوعویروس کرونا به وجود آورده باعث تغییراتی در روندهای اجرایی اطعام نیازمندان درماه مبارک رمضان شده است.

زارع ادامه داد: برپایی ضیافت های بزرگ افطاری با حضور مددجویان، نیکوکاران و خیران، حذف و به جای آن غذای طبخ شده در آشپزخانه های متمرکز و تحت نظارت بهداشت، درب منازل مددجویان و جامعه تحت حمایت با رعایت همه جوانب و حفظ شان و عزت نفس آنها توزیع خواهد شد.

وی اجرای طرح اطعام مهدوی را منحصر به شهر اصفهان ندانست و گفت: همه دفاتر کمیته امداد در شهرستان های استان اقدام به راه اندازی حداقل یک آشپزخانه خواهند کرد و با همکاری خیران، نیکوکاران، نیروهای جهادی و فعالان عرصه خیر و احسان در شب های ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای گرم به مددجویان منطقه خود خواهند کرد.

زارع با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته حداقل ۳۷ آشپزخانه در سراسر استان فعال می شود، گفت: کلیه مراحل آماده سازی، طبخ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در این طرح بزرگ با نظارت کارشناسان ادارات بهداشت سراسر استان انجام می شود و هماهنگی های لازم در این زمینه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

سرپرست کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه تامین مواد اولیه و سایر هزینه های پخت و توزیع غذا در طرح اطعام مهدوی با همکاری خیران و نیکوکاران صورت می گیرد، گفت: سابقه و شهرت مردم استان اصفهان در نیکوکاری، همدلی و همیاری، نوید دهنده ماه پر خیر و برکتی برای جامعه هدف این طرح خواهد بود که شیرینی آن همه تلخی های روزهای سخت کرونایی را خواهد زدود.

وی با اعلام کلیه دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز هستند، یادآور شد: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، شماره ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ » نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت کمک های نقدی غیرحضوری در اختیار مردم نیکوکار استان قرار دارد.

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.